Sorteren

Reviews over Cecina

Leuk park als uitvalsbasis!

John
    10-8-2018

Dit kleinschalige park ligt rustig maar toch dichtbij het strand en de boulevard met veel keuze in restaurants. De entertainment groep doet op het park zijn best, maar verwacht zeker geen Nederlands. Het Engels is al beperkt! De supermarkt op het park is, zelfs voor een vakantiepark, belachelijk duur. Maar op minder dan 5 minuten met de auto kan je kiezen uit meerdere andere supermarkten.

Aanrader qua restaurant is Sirena aan de boulevard net al Imperfetto (even reserveren), het Grand Café midden op de boulevard kan je overslaan. Niet slecht, maar zeker niet op het normale Italiaanse niveau.

In de buurt zijn de bekende plaatsen Pisa, Volterra, Siena en Florence. Maar zeker zo leuk zijn Bolgheri en een bezoek aan de mijn bij San Silvestro.

Een park om terug te komen

Fam van der Maas
    3-10-2017

In september waren wij te gast in het vakantiepark La Cecinella en we hebben ons prima vermaakt. De huisjes zijn eenvoudig maar voldoen prima ook als het weer niet altijd zonnig is. We werden heel vriendelijk bij de receptie ontvangen en in het Engels goed te woord gestaan. De borg konden we gewoon met onze creditcard voldoen. Een defect aan de televisie werd binnen een half uur hersteld. Het zwembad was uitstekend. Voldoende ligstoelen en parasols en mocht je de badmuts vergeten zijn; de badmeester leende je er graag een. Het winkeltje was gericht op de kleine boodschappen. De ligging vonden wij perfect. Door een prachtig pijnboombos kwam je bij het strand en kon je ook de boulevard bereiken. Kortom een adres met een prima kwaliteit/prijs verhouding en zeker een reden om nog eens terug te komen

Fris, modern parkje met heerlijk zwembad!

MC
    31-8-2017

Wij hebben een hele fijne week gehad. Het appartement was nog bijna nieuw en voorzien van 2 badkamers. Muren, gordijnen, kasten, alles ziet er nog heel mooi uit. De bedden zijn zeer goed. De keukeninventaris is minimaal. Allemaal verschillende glazen en borden maken één servies, dat is erg jammer en niet passend bij de prijs die gevraagd wordt voor dit appartement. Verder weinig pannen en geen waterkoker of koffiezetapparaat. Wij misten tevens wijnglazen, en dat in Italië! Jammer dat er voor de airco nog eens extra kosten bijkwamen. De tuin is voorzien van zitje, hangmat en wasrek en helaas vreselijk groen kunstgras dat vast gezet is met grote schroeven. Advies om dit te betegelen net als de rest van het terras. Verder louter positief. Een groot, schoon zwembad met voldoende ligbedden. Een fijn restaurantje waar je 's avonds ook voor alleen een kop koffie, limoncello of glas wijn terecht kunt. 's Ochtends kun je verse broodjes halen bij het restaurant. Er is een wasmachine en droger beschikbaar. Voldoende parkeergelegenheid en sommige stukken worden soms door boomstammen afgezet zodat de kinderen vrij kunnen spelen. Tijdens ons verblijf veel Nederlanders, Duitsers en Italianen.

Mooi schoon onderkomen

Jo Wilms
    31-5-2017

Mooie appartement.

Zeer ruim.

Met 3 volwassenen en 2 badkamers.

Oppervlakte rond de 70m2.

En een groot overdekt terras

Leuk kleinschalig vakantieparkje.

Verhaegh
    16-5-2017

Een leuk kleinschalig vakantieparkje met ruim zwembad (met voldoende ligstoelen!). Restaurant was eenvoudig maar best goed. Personeel sprak echter slechts 10 woordjes Engels.

Huisje was leuk ingericht, best ruim en vrij nieuw. Ietwat problemen gehad met riolering maar dat werd snel door de zeer behulpzame klusjesman verholpen. Ruim terras met hangmat. Wij hadden een huisje op de hoek met een grote afgemaakte tuin. Keuken was prima en compleet.

In de omgeving zijn diverse stranden te bezoeken. Vada heeft het mooiste zandstrand. Verder is een bezoek aan Pisa en Volterra aan te bevelen. En de schattige kleine bergdorpjes in de buurt natuurlijk.

Een auto is geen overbodige luxe want het ligt best afgelegen. Boodschappen kun je makkelijk bij de Lidl doen (5 minuten met de auto).