Sorteren

Reviews over Casale Marittimo

Zeker voor herhaling vatbaar

R. Gernaat
    26-8-2018

Zeer net en kleinschalig appartementencomplex met goede faciliteiten met aangrenzend camping Valle Gaia met nog meer faciliteiten waar ook gebruik van mag worden gemaakt. Zeer goede eetgelegenheden en genoeg dorpjes in de buurt.

Onze kinderen van 8, 10 en 14 hebben zich super goed vermaakt.

Ik heb eigenlijk alleen een airco gemist waardoor het 's nachts best wel warm was.

Leuk , aangenaam verblijf!!

joost
    13-8-2018

Leuk gelegen, dichtbij mooie dorpjes als Borghieri, Casale etc. Strand op 10 minuten rijden. Er zijn mooiere stranden wat verderop! Appartementen zijn wel gedateerd, jaren 80 stijl met mini douche "cabine" met douche gordijntje. En in hete periode mis je wel airco. Bij de receptie van de camping/appartementen kan je om ventilatoren vragen die ze vervolgens keurig komen brengen. Wellicht een idee om ze gewoon standaard in de appartementen neer te zetten. Zwembaden en horeca goed verzorgd en zeer vriendelijke bediening bij zwembadterrassen en andere horeca. De broers bij de receptie zijn een komisch duo en helpen je ook graag aan betaalde wifi kaartjes die het vervolgens nauwelijks doen :-). Maar ze zijn ontzettend vriendelijk en hulpvaardig verder. Ik denk 80% NL gasten, ook op de camping. Als ze de appartementen iets aanpakken, en wat moderniseren en een beter wifi abbonement nemen is dit een topplek! Maar nu ook al erg leuk!