• Type accommodatie

Reviews over Casale Marittimo

Voor herhaling vatbaar!

Ingrid
    21-7-2018

We zaten in een appartement op de begane grond met een super uitzicht. Alles was prima! Van alle basisgemakken waren we voorzien. Vooral hebben we contact gehad en dat was wel fijn. We kwamen pas midden in de nacht aan en kregen de spullen van de nachtbewaker. De volgende ochtend hebben we ingecheckt. We dachten toen ook dat we geen gas hadden en nadat we dat bij de receptie hadden aangegeven stonden ze binnen een half uur al op de stoep. Heel vriendelijk, gastvrij en een goede service! Het restaurant en de pizzaria zijn ook beide een aanrader. Iedereen is vriendelijk en het eten is goed. Omdat we zo vroeg in het seizoen waren was alleen het kleine zwembad open maar dat was voor ons prima. De kinderen vonden de speeltuin ook erg leuk.

Het was een heerlijk weekje ondanks de regen. Ik zou er zeker weer heen gaan. Vooral met een auto is alles goed te bereiken. Top!

fantastisch park,gastvrij en vriendelijk personeel

Mart van Hamburg
    13-10-2017

Park ligt redelijk geisoleerd buiten de toeristische zone. Voor strand en winkels heb je altijd een auto nodig (of fiets). Wij zouden het echter niet anders willen.

Casale Marittimo scoort een 7,8 uit 10, op basis van 56 reviews