Reviews over Caorle

Zeker genoten en voor herhaling vatbaar.

Leonie
    27-10-2018

Mooie verzorgde camping. Goede restaurants. Lekker eten en niet al te duur. Leuke winkeltjes. Schoon en mooi strand. De chalets vooraan op de camping waren begin 2018 gerenoveerd. Ze waren heel netjes en schoon. Mooie badkamers en keukentje. De bedden sliepen fijn. De matrassen waren wat harder. Zwembaden waren ook mooi, alleen het toilet bij het zwembaden vond is wat vies. Zorg wel dat je genoeg muggenspray mee brengt. En parkeer nooit je auto voor de camping (buiten de poort). Onze auto heeft er maar 3u gestaan, helaas behoorlijke krassen op de zijkant.

We hebben genoten!

Huib Eshuis
    25-8-2018

het is een mooie grote camping en van alle gemakken voorzien. Een grote supermarkt, twee restaurants, meerdere barretjes, diverse winkels met sport en strandkleding en accessoires, kranten, magazines, fietsverhuur, elektrische steps, veel zwembadcomplexen, sportvelden, animatie, direct aan het strand. Allemaal dik in orde. Om je 's avonds tegen de muggen te wapenen even de plaatselijke middeltjes gebruiken ("off" bijvoorbeeld) We hadden geboekt via een touroperator. Uitstekende service van John en Ingrid en een prima stacaravan.

Het restaurant op de camping met uitzicht op zee - Chalet Beach - serveerde een ontzettende goede glutenvrije pizza Margherita. We hebben er al heel wat glutenvrij gehad bij verschillende restaurants, maar dit was de beste. Het restaurant was verder ook uitstekend, zowel het eten en drinken als de bediening.

Fijne week bij heerlijk zwembad

Jeanine
    22-8-2018

Wij hebben een fijne week gehad, echt een heerlijk zwembad dat was het grootste pluspunt. Nadeel dat we niet aan de zwembadkant zaten; probeer dit bij boeking te realiseren. Het klopt dat de keukeninventaris zeer beperkt is. Passage en restaurants handig en fijn en Caorle een leuke en mooie plaats. Het strand vonden wij overigens wat saai zo zonder golven, minitrein was wel een leuke aanvulling en de omgeving is erg goed bijgehouden. Een week was genoeg, maar het was zeker fijn!

Fantastische camping!

Willy
    21-8-2018

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. We zaten 12 dagen in een Mobile Home van een touroperator en het was allemaal dik voor elkaar. Het echtpaar van de touroperator was zeer hulpzaam en hadden altijd tijd voor een vriendelijk praatje. De airco was wel nodig maar zat bij de prijs in. Er was voldoende te doen voor de oudere jeugd. Voor wat betreft de zwembaden: een paar waren tussen de middag gesloten maar dat was geen probleem omdat er altijd wel één open was.

De omgeving was prachtig maar een auto ben je wel nodig als je iets wilt zien. M En muggen? Wij hebben geen mug gezien. In Nederland bij vertrek waren er thuis meer! Kortom een zeer geslaagde vakantie!

Prima voor een strandvakantie

GHE
    15-8-2018

Twee jaar geleden waren we hier ook en genoten toen erg van het zwembad, het appartement (met airco, vaatwasser, luiken, en horen tegen de vele muggen), het strand op loopafstand (twee gratis strandstoelen en parasol!, krabbetjes vangen, schelpen zoeken) en de strandbar (heerlijk eten). In de omgeving is echter - met uitzondering van Venetië (neem de veerboot vanaf Punta Sabbioni) en het op 5 minuten rijden gelegen waterglijbanenpark - weinig te doen. Qua omgeving niet te vergelijken met het mooie Noord-Italië of Toscane (incl. pittoreske dorpjes). Echter na twee drukke weken elders wilden we dit jaar nog een weekje strandvakantie en dat kan hier prima. Nu ons kind al haar diploma's heeft zijn de strenge zwembadregels wel een groot minpunt. Zelfs een zachte opblaasbal mocht niet. Naast de badmeester zou het receptiepersoneel ook wel wat klantvriendelijker kunnen zijn. Voor de rest prima weekje kunnen genieten van zon, zee en strand.