Sorteren

Reviews over Brenderup

Mooie complete huisjes, heel sfeervol

Ine Geers
    4-3-2017

Winkels zijn redelijk dichtbij, 2 km, steile trap naar smal en stenig strand.

Kleine speeltuin en park ruim aangelegd met veel ruimte.

Super park en omgeving!

trijnebos
    16-8-2015

Prachtig 'typisch' Deens vakantiepark. Alle huisjes hebben een vrolijke kleur, veelal zijn die van particulieren. Alle huisjes zijn van de buiten en binnenkant identiek, behalve de inrichting. Deze is afhankelijk van de verhuurder. Wij hadden een op en top huis! Complete keuken met inventaris, luxe inrichting, sauna en bubbelbad. 3 slaapkamers met prima bedden en boven ook een badkamer.

Het vakantiepark ligt aan de kust tussen de plaatsen Middelfart en Bogense. Het is ruim opgezet en enorm schoon. Last van lawaai of ander overlast hadden wij niet. Vanaf het park loop je direct naar de zee, trap af en je kunt zwemmen. Het strandje stelt niet veel voor, alleen kiezeltjes.

Omgeving ook top! Bogense en Middelfart zijn leuke plaatsen. De hoofdstad van Funen (Odense) is ook een top dagbesteding! Net als Skaerup Zoo (kleine dierentuin). Neem ook de tijd voor de zeewandeling naar eilandje AEbelo (voorbij Bogense) daar kun je zelfs zeehonden spotten! TOP week gehad!