Reviews over Brenderup

Mooie complete huisjes, heel sfeervol

Ine Geers,
    4-3-2017

Winkels zijn redelijk dichtbij, 2 km, steile trap naar smal en stenig strand.

Kleine speeltuin en park ruim aangelegd met veel ruimte.

Super park en omgeving!

trijnebos,
    16-8-2015

Prachtig 'typisch' Deens vakantiepark. Alle huisjes hebben een vrolijke kleur, veelal zijn die van particulieren. Alle huisjes zijn van de buiten en binnenkant identiek, behalve de inrichting. Deze is afhankelijk van de verhuurder. Wij hadden een op en top huis! Complete keuken met inventaris, luxe inrichting, sauna en bubbelbad. 3 slaapkamers met prima bedden en boven ook een badkamer.

Het vakantiepark ligt aan de kust tussen de plaatsen Middelfart en Bogense. Het is ruim opgezet en enorm schoon. Last van lawaai of ander overlast hadden wij niet. Vanaf het park loop je direct naar de zee, trap af en je kunt zwemmen. Het strandje stelt niet veel voor, alleen kiezeltjes.

Omgeving ook top! Bogense en Middelfart zijn leuke plaatsen. De hoofdstad van Funen (Odense) is ook een top dagbesteding! Net als Skaerup Zoo (kleine dierentuin). Neem ook de tijd voor de zeewandeling naar eilandje AEbelo (voorbij Bogense) daar kun je zelfs zeehonden spotten! TOP week gehad!

we hebben genoten

een familie,
    22-7-2011

we zijn hier 10 dagen geweest en vonden het jammer dat we naar huis moesten.

Een luxe woning met alles erop en eraan.

het is geen zwemstrand, maar de kinderen vonden het prachtig. een schepnetje en hengel en ze hadden lol.

je kunt heerlijk wandelen of fietsen of gezellig naar bogense gaan. Op het park zelf is eigenlijk niets te doen. wat speeltoestellen voor de kinderen en het strand.

Op Funen is genoeg te beleven voor iedereen.

Grote vakantiewoning

S. Vanhauten-Linders,
    25-9-2009

Mooi aangelegd park, met pleintjes waar de huisjes omheen staan. Huisjes zijn zeer ruim en licht. 3 grote slaapkamers en riante badkamer met bubbelbad en sauna, tevens nog een kleine extra badkamer boven. Het strand viel tegen, het zijn gewoon een paar kiezelstenen en verder niks, dat hadden we niet verwacht met zo'n naam voor het park (zelf schuld, niet in de omgeving verdiept). Typisch Deense omgeving, met veel groen en lieve huisjes. Minpunt: het huisje was erg vies (aangekoekte etenswaren in de koelkast, nog vloeibaar braaksel in de naden van de bank, spinnenwebben op de slaapkamers, plakkende keukenkastjes, vuile vaat in de vaatwasser enz enz). helaas kwamen we zo laat aan dat de receptie al ging sluiten, dus terugrijden had geen nut. Misschien hadden we kunnen bellen met onze klacht, maar we hebben ervoor gekozen om flink te poetsen die eerste avond. Eenmaal schoon was het een prachtig huisje met vrij uitzicht op weilanden (mooi).

rustig park met mooie huisjes

Saskia en Gijs,
    10-9-2009

Wij hebben ons hier prima vermaakt.

Auto is noodzakelijk, want hier in de buurt is niet zo heel veel. Strand is vlakbij, en je kunt hier ook heerlijk wandelen.

Het park was rustig, er waren niet veel huisjes verhuurd of bezet.

Van Polen of anderszins herriemakers hebben we geen last gehad!

Het bubbelbad vonden we heerlijk!

Ook onze hond heeft hier goed naar zijn zin gehad. Veel buiten, vlakbij zee en lekker slaapplaats.

Givskud zoo in Give (ong, 1 uur rijden) is een aanrader! Met je eigen auto op safari en tussen de leeuwen.

Ook Egeskov en Odense zijn leuke dingen om naartoe te gaan. Bij slecht weer de shoppingmall in Kolding of Odense (honden niet toegestaan)