Reviews over accommodaties in Bourgogne

Fijne , landelijke gelegen camping in de Bourgogne

Marcel,
    12-9-2018

Fijne kleinschalige camping (15 plekken) en bungalowparkje. Zeer vriendelijke Nederlandse eigenaar, waardoor hoofdzakelijke Nederlandse gasten. Ongedwongen sfeer. Broodservice tot aan voordeur/tent. Aantal grote kampeerplekken rondom centrale speelveld, wat kleinere hogerop ( niet echt geschikt voor caravan). Landelijk gelegen, maar redelijk centraal om de Bourgogne te verkennen, 5 km vanaf voie verte langs kanaal. Nieuw gemengd sanitair gebouw. Overdag en ‘s nachts zeer rustig, ‘s avonds en ‘s morgens vroeg af en toe wat overlast door groep Spaanse druivenplukkers die op de camping verbleven.

Zeer ontspannen en kleinschalige camping

LLM,
    20-8-2018

Voor de 3e keer op deze camping, samen met andere gezinnen via stichting JoRens/Wigwam. Wij hebben op een grote kampeerplek gestaan waar de caravan met voortent en klein tentje heerlijk in de schaduw stonden en dan nog plek genoeg voor ons zitje. Mopperde ik vorig jaar op het sanitair, dit jaar was daar geen reden toe; deze is in het voorjaar totaal vernieuwd en vergroot. Dus eigenlijk geen minpunt meer toe te voegen. Ons zien ze volgend jaar weer👌🍷

Gemoedelijk en knus

Familie van Mensvoort,
    5-8-2018

Wij hebben enorm genoten van ons verblijf bij Harrie en Liesbeth. We raden het iedereen aan en willen zeker nog een keer terugkomen! De camping is overzichtelijk en op de ruime plekken heb je een mooi uitzicht over het landschap. Alles is met veel liefde en gevoel voor de plek gemaakt. het sanitair is schoon en modern (pas vernieuwd). Er is een ongedwongen sfeer en voor de kinderen is er van alles te doen. Alhoewel het merendeel van de kinderen tussen de 3 en 9 jaar is, hebben onze kinderen van 9 en 11 zich prima vermaakt: lekker zwemmen in het zwembad, marshmallows roosteren, paardrijden in de omgeving, knutselen, disco, in de kikkerpoel spelen, voetballen, op de hooizolder rondhangen. Onze jongste van 1 jaar kon fijn over de camping lopen. Het was dit jaar erg warm (zoals in heel Europa). Jammer dat de bomen nog niet volgroeid zijn waardoor we natuurlijke schaduwplekken misten. Gelukkig koelde het nachts wel goed af.

Ontspannen in een mooie omgeving met kleine kids!

Hanneke en Ward,
    21-7-2018

Wat een heerlijke plek! Prachtig uitzicht en volkomen vrij. Kippen (en de poes) scharrelen rond. Fijn overzichtelijk speelveld. Vooral voor jonge kinderen een enorme aanrader! Paardje rijden van de wei naar de camping was heel leuk voor de kinderen. Ongedwongens sfeer waar veel kan maar niks moet.

Prima camping in mooie omgeving.

Wiens en Ellen,
    16-7-2018

Prima camping, met mooi vernieuwd sanitair, ruime plekken, zon en schaduw op de plek. Schoon zwembad. Hartelijke eigenaar, samen eten als je dat wilt en als je dat niet wilt is dat ook prima. Mooie omgeving, goed te fietsen en wandelen in de wijnvelden. Wij zijn nu voor de derde keer geweest, het voelt als tweede thuis.