Reviews over Biddinghuizen

Prima verblijf in 6ELA met wat kleine opmerkingen.

An
    2-11-2018

Tweede verblijf hier. Nog steeds even mooi onderhouden park als 3 jaar geleden.

Ons extra luxe appartement (157) was dik in orde: erg ruim voor 6 personen, proper, van alles voorzien ! De wasmachine en droger zijn een plus, net zoals de sauna en zonnehemel.

Enkele kleine verbeterpuntjes:

- slechts 1 toilet is wat weinig voor 6 pers

- de vaatwas was defect (bleef het programma herhalen - vaat was wel afgewassen, maar als je hem om 12u00 aan stak, draaide ie om 21u00 nog...)

- het appartement kon een nieuw likje verf gebruiken (vooral in de slaapkamers)

- enkele zeteltjes in de zithoek waren dringend aan vervanging toe.

Zwembad niet supergroot, maar wel net onderhouden.

Indoor speelterrein ok voor een momentje afleiding met de kids. Leuke buitenspeelterreinen.

Uit eten in Zuid Zoet Zout was prima. Zeker met het uit eten arrangement doe je héél wat voordeel. Lekker eten.

Bediening was zeer vriendelijk, maar we hebben wel af en toe onze wenkbrauwen gefronst: (dag 1) om 14u30 moest men even navragen in de keuken of ze wel tijd hadden om dessert te maken, (dag 2) om 16u00 kon de keuken misschien geen dessert meer maken, (dag 3) om 20u30 moesten we ons drankje na het zwemmen snel binnenkappen want men wilde gaan afronden...

Spar supermarkt heeft voldoende aanbod. Voor uitgebreide boodschappen is een AH in nabije omgeving.

Wij komen zeker terug!

Heel goed naar de zin gehad

JP THIJS
    2-11-2018

Mooi gelegen ruim opgezet park.

Leuk weekend met de kids gehad.

Reinier
    29-10-2018

Met de herfstvakantie een weekend naar vakantiepark Zuiderzee geweest. We hadden een gloednieuw huisje. Deze stond aan het water wat met jonge kinderen opletten geblazen is. Geen hekje om de tuin helaas. Op het park worden veel nieuwe huisjes neergezet. Deze zijn vele malen mooier dan de oude die her en der nog staan. Voor de kinderen van alles te beleven. Zwemmen, spelen en animatie. Goed geregeld. Eten snackbar vond ik wel ondermaats. Punt van aandacht.

Super super super vakantie gehad! Tot ziens!

Sven
    28-10-2018

Het was onze eerste keer in dit park na vele parken van andere ketens... in het begin wel benieuwd naar de eventuele overlast, immers is het een park in aanbouw! ( zo ook duidelijk op de site staat ) Dit viel echter 100% mee. Ja men begon het ‘s morgens vroeg met werken maar nooit een hard geluid.. het mooie is dat je zo de aanbouw ziet en ook ziet hoe snel men bouwt aan een nog groter en luxe park.

Wat was ons chalet mooi en modern in gericht en een super fijne tv 😁 echt ingericht door een interieur designer. Stiekem in andere gekeken maar deze waren ook ( anders ) zo modern ingericht!

Animatie team was super ondanks dat het geen echte vakantieperiode was altijd wel iets te doen. Er is een super mooi modern zwembad met glijbaan en een heel fijn klim/speel paradijs.. plezier voor jong en oud!

Dan is er nog een beachclub met strand en hangmatten! Ook super netjes en verzorgt!

Kortom een echte aanrader!! 👏🏻👍🏻

Wat een verbetering met 2 jaar terug !! Echt Top

WiI Guyt
    28-10-2018

Dat het heel erg mooi geworden is De blokhutten bijna allemaal verdwenen zijn Er is nu een heel ander publiek hier En is al zo veel veranderd ! Word echt een geweldig park !