• Type accommodatie

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

vakantieparken in Beieren

Reviews over accommodaties in Beieren

Leuk familiepark met goede huisjes

Familie vd Wetering, 30-12-2017

Er is een zwembad, er is een restaurant, en de kids kunnen binnen en buiten spelen. Ons huisje met 3 slaapkamers was gerenoveerd en zeer mooi.

Ook in de omgeving is er veel te beleven!

geweldige plek voor de rust

h.g.de vries, 4-9-2017
    mooi uit zicht richting de bergen geweldige omgeving kastelen dichtbij met koningscard veel korting op musea etc.

geweldig themapark kids tot 11 jaar..

Jet, 2-9-2017

Park is goed aangegeven vanaf de autobahn. Parkeren zo geregeld, met parkeerhulpen. Entree veel kassa s maar lange rijden: veel bezoekers. Blij dat we online kaarten hadden. Dan kun je meteen naar de poortjes: die opengaan dmv scanen barcode. Wij hadden alles geprint, weet neit zeker of het vanaf telefoon te scannen is. Eenmaal binnen, duidelijk plattegrond. Veel verschillende themas en dus verschillende vleugels/delen te kiezen. Bij attrakties wordt de wachttijd aangegeven, maar we twijfelen of die wel op de minuut nauwkeurig is ;)

Over het algemeen is het een net park. Aan alle details is gedacht. Vaak toiletten op de route. En deze zijn ook altijd schoon, wat in NL vaak een puinhoop is na paar uur. Ook verschillende eetgelegenheden van snelle hap naar restaurant met bediening. Prijzen normaal en niet extreem hoog. maar niet overal kun je pinnen, dus neem wat mee of vind de pinautomaat net na de binnenkomst poorten.

Tip: koop online je entree en parkeerkaart. Zoek goed via Legoland site wat je wilt. Wij waren met 3 overnachtingen op dichtbij gelegen camping, goedkoper uit dat losse entree en camping boeken.

Tip 2: heb je meer geld te besteden en hou je van attrakties overweeg dan een fast pass er zijn 3 versch. 1 geeft wachttijden aan. 2 kun je reserveren en krijg je bericht wanneer je aan de beurt bent. Met de duurste kun je zo doorlopen en ben je altijd eerst volgende in de rij.

Park geschikt tot leeftijd van ongeveer 10/12 jaar..

Oh ja veel plezier!

Een van de mooiste plekjes op aarde

Wim, 25-8-2017
    Een verouderd park; maar voor de rust, sfeer en gemoedelijkheid zeker de mooie waard. Prachtige uitstapjes in drie landen mogelijk.

2 zijdige ervaringeb

Fruitella, 24-8-2017

Park prima.. alleen heb ik veel.moeite met die voorkeursrijen.. maar wie breed heeft... kan het breed laten hangen.

Vakantiepark zijn de huisjes gewoon hotelkamers. Ontbijt is luxe aanbod is enorm. Ook allergenenlijsten helemaal.tip.top. misschien een tip voor.legolamd om deijst te kopieren en met ouders te delen. Voel mij enorm opgelaten met een lange rij achtermij en een slecht engels sprekend persoon die mij helpt.

Verder kwa dit niks op aan te merken.

Wat jammer is... isdaf er geen parkregels zijn. Bv na 10 uur niet meer gebruik maken van de fietsjes. Kapote glazem of lege flesjes die kapot op de grond liggen.. zeer gevaarlink met vrijwel.alleen kinderen!

Tevens mag er meer toezicht.honden zijn niet toegestaan.. yes.. en tot onze grote verbazinf komt er naast ons een hond uit het huisje lopen. Vandaar datde.housekeeping daar niet welkom is.

Verder is het wel oke. Dit zijn wel de dingen die osn toch wel.tegen allen. Het kost genoeg..

Beieren scoort een 7,7 uit 10, op basis van 2794 reviews