We hebben een aantal aanbieders voor Beekbergen voor je op een rij gezet:

Reviews over Beekbergen

Zeker de moeite waard!

A.Kelfkens,
    19-4-2019

Hebben geweldig genoten, en met mijn verjaardag een leuke verrassing ontvangen, n.l een fles wijn + een kortingsbon van 7,50€ te besteden in de Bistro van het park. Geweldige service!

Heel mooi

Leopold Van Velthoven,
    18-4-2019

Gezellige, goed ingerichte huisjes. Prachtige omgeving om te wandelen en te fietsen in mooie natuur, direct vanuit het vakantiedorp.

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

We hopen nog meerdere keren het park te bezoeken.

Maria de zwart,
    17-4-2019

Schitterend park, met vriendelijk personeel. Prachtig goed verzorgd huisje ,van alle gemakken voorzien.

G Blasman,
    17-4-2019

Fijn park, heerlijk in de bossen. Erg rustig mooie huisjes, komen al vele jaren op Heideheuvel en ieder verblijf is weer een feestje.

Hartverwarmend

Ron en Lisette,
    16-4-2019

Wij zijn vandaag een dag later met onze 2 kleinkindjes aangekomen in bungalow 35 omdat mijn vrouw deze week de diagnose non-hodgkin had gekregen en we moesten daarom eerst naar de oncoloog waar we slecht bericht kregen. Ik had het park hiervan al op de hoogte gebracht, maar dat was geen probleem. Bij aankomst hartelijk ontvangen en als verassing hadden ze onze bedden al opgemaakt en een fles wijn met hapjes neergezet. Hartverwarmend en emotioneel. Fantastisch. Bungalow en park trouwens prachtig en personeel subliem.

Gereisd met jonge kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)