Reviews over Beekbergen

Super!!

Joke Blok,
    8-12-2018

Na in maart hier geweest te zijn met de oudste kleinkinderen, waren we hier nu 1 week, eerst met z'n tweetjes en vanaf woensdag met z'n vijven, waaronder 1 kindje van 21 maanden, we verbleven in 'n 6-persoons kinderbungalow, super leuk huisje, alles was aanwezig voor de kleine en voor wat oudere kinderen staat er 'n superleuk stapelbed en leuke spelletjes. Er is genoeg serviesgoed en bestek . De huisjes liggen prachtig in de natuur. Het atelier is voorzien van Lego, magic sand, knikkerbaan en allerlei knutsels spullen en het team is super aardig net als het personeel. We komen hier zeker nog eens terug.

Een aanrader voor wie er even fijn tussenuit wil.

Antonius,
    2-12-2018

Een gezellig en dicht bij het bos liggend vakantiepark en ook nog dicht bij de Loenense watervallen. Op het park een leuk gezellig zwembad en een atelier waar jong en oud kunnen knutselen of gewoon gezellig op de bank een kopje thee of koffie kunnen drinken. Vriendelijk personeel in de winkel en bij de receptie. Een aanrader.

Heerlijke midweek doorgebracht

Ger Siebers,
    1-12-2018

Een heerlijke omgeving om te wandelen. Het park is mooi gelegen en de bungalows staan ruim opgesteld op een prettige afstand van elkaar. De indeling van de huisjes is prima en het parkpersoneel heeft veel aandacht voor je wensen.

Marcel Teuben,
    1-12-2018

Een prachtig verblijf gehad.de accomodatie,het park,en omgeving waren geweldig.zo netjes ook onderhouden.en midden in de natuur.een hele gezellige ontvangst gehad door het personeel van de receptie met een goeie duidelijke uitleg over het verblijf en de mogelijkheden voor de rest op of rond het park.erg vriendelijk en behulpzaam personeel op het gehele park.wat ons betreft een echte aanrader.wij komen zeker hier nogmaals!

Het was uitstekend en het personeel heel aardig.

M. van Zanten,
    29-11-2018

Wat was het geweldig in Beekbergen op de Heideheuvel. Het personeel heel vriendelijk en het huisje perfect. Ik hou van koken en alle messen waren scherp. Alles om gewoon een lekker maaltijd te maken, een glaasje te drinken ( bier of wijn) was aanwezig en de temperatuur in het huisje comfortabel. De prijs was ook uitstekend. Het kon gewoon niet beter. Niets was kapot. Jullie zien ons zeker nog een keer terug. MvZ