Reviews over Barbaste

Om nooit te vergeten

Dirk jan,
    17-9-2017

De appartementen voor 6 personen zijn alleen geschikt voor 4 personenen

De receptie spreekt goed Engels en je word goed geholpen

La Douce France in alle eer

inge ,
    13-8-2013

We verbleven in Vakantiepark Domaine du Golf D'Albret van 20/7 t/m 3/8.

2 VW en 3 jonge kinderen in het grootste appartement wat zeker ruim

voldoende was. Hoewel geoffreerd via de touroperator was er toch

geen vaatwasser en dat is dan het enige minpunt van dit verblijf.

Het is geen luxe maar voldoende ingericht, netjes en een prachtige

locatie in de natuur waar op sportief vlak iedereen echt aan z'n

trekken komt met tennisvelden, ping-pongtafels, basketpleintje,

golf en natuurlijk de 2 gescheiden zwembaden. Een feest voor onze kids! Het is n prachtige streek met in een straal van 100km die typische France pitoreske dorpjes waar de tijd stil heeft gestaan.

Klein en fijn

P Spruijt,
    13-8-2012

Klein modern park. Handige 2 persoons studio voor ons als stel, maar ook voor als je een kleine hebt! Je ziet dan ook veel jonge gezinnen. 2 zwembaden met genoeg ligbedden als je voor 11 uur komt. 1 zwembad speciaal voor kinderen. Tennis en golf hebben we niet gebruikt, maar het ligt er allemaal netjes bij! BBQ hadden we mee en dat is gewoon toegestaan. Minimaal 90% van de bezoekers is Frans. Dus je voelt je echt in het buitenland. Het personeel doet hun best om je in het Engels te helpen. Veel markten, wijnboerderijen en grote supermarkt in de buurt.

goede prijs kwaliteit verhouding

anja van craenenbroeck,
    2-8-2012

wij zij 10 dagen geweest in juli 2012. Met 4 (2 kinderen en 2 volwassenen) in een appartement van 6 was net goed, met 6 zou het te klein zijn.

heel mooie streek, om te wandelen en rond te rijden, maar alles is wel ver weg...

superU in nabijheid voor grote inkopen.

min puntjes: kleine bedden, geen douche gordijn, WC boven, slechts 2 kookplaatjes en het terras was vuil bij aankomst. Niets onoverkomelijks.

ander minpuntje was wel dat de kinderen niet in het binnenzwembad mochten (te koud en bewolkt om buiten te zwemmen en binnen mocht het pas vanaf 16 j) .

pluspunten: goede prijs kwaliteit 750€ voor 10 dagen), drie tennisvelden, 2 kleine zwembaden buiten proper maar niet al te veel ligbedden en mooie streek, rustig gelegen. personeel is correct vriendelijk. Er is een restaurant maar wij hebben daar niet gegeten. geen tussentijdse schoonmaak.

vergelijkbaar met port Zélande centerparcs

Leuke vakantieplaats

Helga,
    24-8-2011

Het was een zeer proper huisje dat direct een vakantiegevoel gaf. De nodige zaken waren aanwezig. Er hing een rustige en ontspannen sfeer op het domein. Er was een leuk zwembad, ook voor kleine kinderen. Gezellige authentieke dorpjes in de buurt waar 's avonds leuke "eet"avondmarkten zijn. Sos is hier een echte aanrader!

De huisjes zijn vrij klein. Boek dus best iets groter dan het eigenlijke aantal personen.