Reviews over Anseremme

Hella Drop / Mitchel Molsberger,
    10-8-2018

Hele mooie omgeving, een gezellige camping waar ook de nodige rust gepakt kan worden. Leuk om overdag naar de voorbij komende kayakkers te kijken (die omvallen) die de rivier over komen en langs de Barage. Ik kom hier al 15 jaren met plezier!

Gereisd met vrienden in juli 2018

Zeker een plek om terug te gaan.

Marlyn,
    21-5-2018

Goed is de ligging. Service(receptie) is prima en belangrijke zaken zoals het legen van de toiletcassette werd ook prima uitgelegd. Mooi gebouw en prima eet- en drinkgelegenheid. Groot minpunt is het sanitair was gewoon vies.

Gereisd met partner in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldige ligging, niet bijzonder goedkoop

Moriaantje,
    24-9-2017

De ligging is geweldig. Je moet even van de doorgaande weg af via een bosweggetje naar de camping maar dan heb je ook wat. De ontvangst is vriendelijk, personeel op de camping idem dito. Riante plekken. Je kunt er activiteiten regelen, zoals fietsen, rots klimmen. Broodservice: 's middags tussen 5 en 6 brood bestellen voor de volgende ochtend, wat je dan vanaf 8 uur kunt ophalen. Wat ik zeer matig vind is het sanitair. Het sanitair bestaat uit twee blokken: een modernere bij de ingang en een wat ouder blok achterin. Tijdens ons verblijf logeerden er enkele groepen scholieren uit Nederland, waardoor er al gauw een ontzettende bende ontstond. Blijkbaar het signaal voor de schoonmaakploeg om gelijk maar niet meer schoon te gaan maken. Op één ochtend was 's ochtends om half 9 het warm water al op. Laten we zeggen: puntje van aandacht.

Gereisd met vrienden in september 2017

Joyce,
    25-7-2017

Waar ik niemand over hoor is dat aan de rivier een snackbar en een bar zit met een overdekt terras! Het is hier geweldig vertoeven zeker als alle kano's de rivier af komen onder het genot van een kopje koffie of een biertje kijk naar mensen die omkieperen van de waterval is toch ook erg leuk te noemen. Het uitzicht is werkelijk adembenemend en zwemmen in de rivier en met een luchtbed van de waterval erg leuk voor kinderen. Wij zijn zeker 12 jaren naar deze camping geweest en op een gegeven moment wil je dan wel eens iets ander maar niet omdat het hier niet goed is! De plaatsen zijn ruim. Het water uit de kranen is niet drinkbaar dus flessen water mee!! Maar als dat het enige is. Elk jaar brengen wij wel een bezoekje aan deze camping omdat het zo mooi is al is het maar een dagje!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Heerlijk klimweekend gehad

Layla,
    19-5-2017

Voor de tweede keer heb ik samen met mijn vriend een klimweekend geboekt. De camping en het klimgebied ligt in een prachtige omgeving. Het klimmen zelf was erg leuk en goed voor alle niveau's. De begeleiding was professioneel en ik had veel vertrouwen in de veiligheid. Volgende maand gaan we weer en ik kan niet wachten!

De camping is basic en het sanitair is schoon. Maar een warme douche na het klimmen is wel fijn, zeker als je ook douchemuntjes moet aanschaffen.

Gereisd met partner in mei 2017