• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Waardering

Sorteren

Reviews over Anseremme

Zeker een plek om terug te gaan.

Marlyn
    21-5-2018

Goed is de ligging. Service(receptie) is prima en belangrijke zaken zoals het legen van de toiletcassette werd ook prima uitgelegd. Mooi gebouw en prima eet- en drinkgelegenheid. Groot minpunt is het sanitair was gewoon vies.

Geweldige ligging, niet bijzonder goedkoop

Moriaantje
    24-9-2017

De ligging is geweldig. Je moet even van de doorgaande weg af via een bosweggetje naar de camping maar dan heb je ook wat. De ontvangst is vriendelijk, personeel op de camping idem dito. Riante plekken. Je kunt er activiteiten regelen, zoals fietsen, rots klimmen. Broodservice: 's middags tussen 5 en 6 brood bestellen voor de volgende ochtend, wat je dan vanaf 8 uur kunt ophalen. Wat ik zeer matig vind is het sanitair. Het sanitair bestaat uit twee blokken: een modernere bij de ingang en een wat ouder blok achterin. Tijdens ons verblijf logeerden er enkele groepen scholieren uit Nederland, waardoor er al gauw een ontzettende bende ontstond. Blijkbaar het signaal voor de schoonmaakploeg om gelijk maar niet meer schoon te gaan maken. Op één ochtend was 's ochtends om half 9 het warm water al op. Laten we zeggen: puntje van aandacht.

Anseremme scoort een 7,8 uit 10, op basis van 22 reviews