Sorteren

Reviews over Andijk

Rust-mooie omgeving en prime bungalow.

Mr. Wiseguy
    10-10-2018

Een kleinschalig park, mooi gelegen aan de oevers van het IJsselmeer en centraal voor mooie uitstapjes naar Medemblik, Enkhuizen, Broek op Langedijk en ga zo maar door. Je kunt van diverse faciliteiten van het naastgelegen bungalowpark Grootslag gebruik maken. Dat is nodig want op IJsselhof zelf is geen horeca e..d. Het zwembad was echter defect maar er werd een prima alternatief geboden. Voor bowlen, kleine boodschappen, eten e.d. ben je op Grootslag aangewezen. Wij hadden een 12-persoons bungalow met tuinkamer met daarin een open haard. Een fantastisch extra faciliteit wat ertoe heeft geleid dat we enkel en alleen in de tuinkamer hebben gezeten behoudens het ontbijt. Gezellig, sfeervol met de haafrd lekker aan. Wel zelf hout meenemen ! De bungalow was goed ingericht, voldoende inventaris, goede bedden en sanitair. Wat kleine defecten werden direct door de receptie opgelost en er werd meegedacht. Kortom, een aanrader.

Rustig en mooie omgeving

Fam uit Weurt
    2-10-2018

De omgeving is prima lekker wandelen

Erg leuke tijd gehad

IJburgers
    28-8-2017

In een tent zat ik met mijn dochter van bijna 4 jaar. Erg flexibel in het kiezen van een leuke plek. Over douches en toiletten las ik in eerdere reviews horrorverhalen, te weinig etc. maar dat was prima in orde. Is er afgelopen jaren wat gewijzigd? Enig minpunt van sanitair was de hoeveelheid vliegjes 's avonds, hier moet echt wat voor bedacht worden. Zwembad prima, speeltuin prima, idem voor entertainment. Aangezien wij geen koelkast of kookspullen hadden, waren wij voor ons eten en drinken grotendeels op de faciliteiten hier aangewezen. Een belegd broodje ga je voor ontbijt niet krijgen en voor lunch alleen via de snackbar (geen topper). Vlakbij is een haven die wel prima lunch heeft. Avondeten is pannenkoek, pizza of steak/hamburger/saté met friet. Prima voor 2 dagen, maar niet veel langer. Mijn grootste gemis was een lekkere bak koffie 's ochtends! Al met al hebben wij hier een erg prima tijd gehad en gaan zeker terugkomen!

GEWELDIGE PONYRANCHE

Marloes
    14-8-2017

We hebben de camping geboekt vanwege de ponyranche.

Dit was echt super. Van een gewoon ritje, tot een les, helpen met de verzorging of een buitenrit, alles kan. Anja, de eigenaresse, is erg enthousiast. De kinderen vonden het paardrijden het allerleukste van de hele vakantie.

De camping zelf is verouderd, maar prima om een lang weekend te verblijven en de omgeving te verkennen.