Sorteren

Reviews over Ameland

Heerlijk

M.Derks
    19-9-2018

Verblijf gehad in West End nr 8. Schitterende ligging, wanneer je de duinpan oversteekt ben je direct aan zee tevens ligt het huisje op loopafstand van het dorp. Huisje heeft wel wat achterstallig onderhoud maar wellicht dat dit opgelost wordt door de nieuwe kopers ( huisje stond te koop). We hebben geen gebruik gemaakt van de faciliteiten van Park Boomhieke waartoe dit huisje hoort.

prijs kwaliteit wordt slechter door de jaren heen

Maria A. Bijman
    12-9-2018

De ligging is schitterend en vooral het zwembad met slecht weer en de animatie doet ons elk jaar terugkomen. Het is alleen jammer dat in al die jaren ondanks dat de prijzen alleen maar stijgen het comfort minder wordt. De schoonmaak is echt niet goed. Bestek en andere zaken welke nog smerig zijn, haren in de badkamer etc Een combimagnetron zou zeker aan te bevelen zijn in deze tijd. Dit jaar was er wel onbeperkt WIFI met goed bereik wat een grote plus was. Ze komen wel snel als er iets kapot is en ik moet zeggen dat ik deze mensen zeer zeker een compliment geef.

Graag weer!

Josta
    10-9-2018

Samen met partner en baby in een strandchalet verbleven.

Een prachtige locatie, op loopafstand naar het strand, duinen en/ of bos.

De accommodatie is zoals het op internet getoond wordt, mooi! Tevens kindvriendelijk.

De strandchalets zijn snel opgewarmd, ondanks dat het niet heel erg warm was, was het binnen snel rond de 26 graden. Ik kan mij voorstellen dat het met een hete zomer oncomfortabel warm kan worden.

Mooie huisjes, Klantvriendelijk ,Enkele minpuntjes

Marion Dirksen
    7-9-2018

Dit park is sinds mei van dit jaar open.

Wij verbleven 5 dagen / 4 nachten in een Sea House Adventure lodge.

Een prachtig huisje, met mooie inrichting geheel in strandstijl.

Een groot pluspunt van dit 4 persoons huisje is de hangmat die voor de veranda kan worden opgehangen.

Over het park zijn wij zowel positief als negatief gestemd.

Zeer positief is de grote mate van klantvriendelijkheid en service van het personeel bij de receptie en brasserie.

Je voelt je hier als gast echt Welkom!

Ook fietsen huren is betaalbaar en snel geregeld bij dit park.

Wat minder positief vonden wij het iet wat karige aanbod in het winkeltje.

Er waren wel elke dag verse broodjes, maar er was bijvoorbeeld geen halfje brood te koop. Ook het aanbod qua beleg en tussendoortjes vonden wij zeer beperkt.

Het wifi bereik houdt niet echt over.

Al met al...een heerlijk mooi / nieuw park, met fantastisch personeel.

Maar met nog wel wat verbeterpuntjes hier en daar.

Wij komen terug!

Evelien
    6-9-2018

Prachtig mooi, nieuw en modern park. Bedden zijn bij aankomst al opgemaakt (ook een campingbedje voor de kleine) en een set handdoeken (per bed) ligt klaar, maar ook wc-papier, een schoonmaaksetje (vaatdoeken, vuilniszak, vaatwastabletten etc) en een kinderservies/bestek is aanwezig!

Wij hadden vanuit de slaapkamer prachtig uitzicht op de vuurtoren.

De douche is heerlijk. De loungeset en veranda buiten zijn ook heel fijn.

Je kan zo richting het prachtige strand lopen, of bij de receptie een fiets huren en het eiland verkennen).

Daar ook een klein winkeltje met ‘s morgens verse broodjes. Hele vriendelijke dames bij de receptie. Kortom..., een ECHTE aanrader!

(Al snap ik dat als je hier met echt warm weer bent het goed heet kan worden in de lodge, daarentegen kan je wel alles tegen elkaar open zetten).