Sorteren

Reviews over Ameland

Heerlijke week gehad, geen verbeterpunten gevonden

mia
    13-7-2018

Wij hadden een schitterend huisje met zeer ruime tuin. Mooi ingericht en heel compleet, goede bedden. Zeer tevreden. Aardige mensen aan de balie, behulpzaam.

Super locatie op 5 minuten van het strand!

Familie Bartman
    29-6-2018

Mooi en nieuw strandhuisje, perfect voor de kinderen. Het eten uit de snackbar was echt slecht! En wij hebben al heel veel verschillende vakantieparken bezocht. Gelukkig genoeg alternatieven in de nabije omgeving 👍.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 4-7-2018

Bedankt voor jullie review, familie Bartman! Wat fijn dat jullie tevreden zijn over de accommodatie. Hebben jullie verder genoten van de parkfaciliteiten en de omgeving? Jammer dat jullie ervaring met de horeca wat minder positief was. Wij zullen dit zeker doorgeven aan de betreffende parkleiding, zodat hier aandacht aan besteed kan worden.

Graag tot ziens op Vakantiepark Boomhiemke of op één van onze andere parken!

Groetjes,

Christine

L
    4-2-2018

Heerlijke camping. Dichtbij het strand. Fijn zwembad om het strandzand af te spoelen. Leuke animatie voor jong en oud. Fijne fietspaden. Ameland is gewoon fantastisch.

Heel dichtbij zee!

Zeewuster
    14-1-2018

Fijn park, dichtbij zee. Goede supermarkt en wasvoorzieningen. Je kunt dus echt zonder auto op de boot.

Heerlijke plek

Gemma Visser
    7-8-2017

In de zomer naar alle tevredenheid met camper en tent gekampeerd. Koudenburg is een camping met diverse doelgroepen. Er staan huisjes van particuliere eigenaren, chalets en caravans, ingerichte huur tenten en er is een tenten/camperveld. Heel divers dus, goed verzorgd en geen 'eenheidsworst' (zoals de roompot accommodaties met allemaal dezelfde chalets en dezelfde tuinsetjes...). Het camper/tentenveld is gelegen vlak bij de speeltuin.. in eerdere recensies word gezegd dat deze niet eigentijds of uitdagend is... dit is in zekere zin waar maar het is niet zo dat kinderen moeten uitwijken naar een andere locatie om te kunnen spelen! De hele dag zoeken kinderen van de camping elkaar op in de speeltuin om samen spelletjes te doen. Er is ook een springkussen. Als ouder kan je lekker op het terras of in de pub zitten... kinderen gaan gewoon hun gang. Doordat het een verkeersveilig park is kan je je kind alle vrijheid geven om zijn of haar gang te gaan zonder er zelf continue bij te hoeven zijn. Heel ontspannen voor iedereen!

Door de ligging van het tentenveld naast de speeltuin is er af en toe wel geluidsoverlast van het drukke spelen.. maar ja.. onze kinderen droegen daar ook aan bij! De camper plekken zijn iets verder van de speeltuin en helemaal perfect!

Het animatieteam was helemaal perfect! Een jong team dat super begaan was met de kinderen.. elke ochtend kwam onze jongste van 4 terug in de camper met een mooi knutselwerkje. Savonds dans en muziek.. de oudste van bijna 11 vond het zelfs nog leuk.

De afwasvoorziening voor kampeerders was beperkt tot 1 warme kraan en twee spoelbakken, dit is in 'de spits' iets te weinig. Beetje plannen dat je niet allemaal om 7 uur savonds gelijk de afwas wilt doen!

Douche gebouw eenvoudig maar netjes. Wasserette is ideaal, kosten € 7,- voor wassen en drogen.

Verder perfecte ligging ten opzichte van dorp, duinen, strand, bos, vuurtoren...

Leuke pub en aardige ontvangst.

Er is een snackbar en tevens kan je eten in de pub, prima prijs kwaliteit verhouding.

Kortom,.. heerlijk verblijf gehad op camping Koudenburg.. voor herhaling vatbaar!

Ameland scoort een 8,7 uit 10, op basis van 1903 reviews