Reviews over Zuidwolde

Ineke Huart-Rentema
    27-6-2018

Geweldige plek voor kinderen die veilig kunnen spelen terwijl de ouders vanaf een mooie zithoek kunnen toekijken. De accommodatie is prima met voldoende ruimte, goede keuken met apparatuur en schone slaapkamers met doucheruimtes en toiletten. En niet onbelangrijk, fantastische gastheer en gastvrouw.

Super accommodatie, voor herhaling vatbaar!

van Til
    15-3-2018

Super gastvrij. Erg mooie locatie. Perfect voor grote groepen tot 40 personen. Wij hebben een erg leuk familieweekend gehad!!

Ruime en Flexibele Accomodatie: Fantastisch

Alies
    16-2-2018

Fantastisch accomodatie voor een groep met gemengde leeftijden (wij hadden 7 tot 85 jaar in ons gezelschap). Genoeg comfortabele zitruimte voor iedereen. Alles in de keuken is in ruime mate aanwezig. En last but not least Leo en Henriëtte Lubberink zijn erg goed gastheer en gast vrouw en zijn bereid van alles en nog wat van te voren voor je te regelen.

Fantastisch verblijf!

België groep
    31-12-2017

Een prachtige luxe accommodatie waar we met onze groep ontzettend hartelijk zijn ontvangen.

Goede bedden, zeer ruime woonkamer en een super ruime keuken. Alle apparatuur is in de keuken aanwezig en de gastheer en gastvrouw doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Er is een quad, een trampoline, een voetbalveld en een welness en dit alles met een fantastisch uitzicht. Wij komen zeker weer terug naar deze heerlijke plek!

Prima en gezellig huis

Sjoerd Marinus
    31-10-2017

We zijn hier met een groep vrienden geweest.

Vooraf verliep het contact met de verhuurder erg soepel per email. Werd snel en duidelijk antwoord gegeven op de vragen.

Aangekomen werd er een ontspannen en korte rondleiding gegeven. Het is niet heel groot, maar met 10 volwassenen en 2 baby's was het prima te doen! Het huis heeft eigenlijk alles wat je nodig hebt. Vaatwasser, wasmachine, maar ook bijv. spelletjes en speelgoed.

De slaapkamers zijn wel wat aan de krappe kant, maar die gebruikten we toch alleen maar voor het slapen. 2 bedjes voor de baby's waren aanwezig!

We konden niet direct terugvinden wat er moest gebeuren t.a.v. de schoonmaak, maar d.m.v. een belletje bleek dat we weinig tot niet hiervoor hoefden te doen :)

In de directe omgeving is het niet heel spannend, maar als je een weekendje weg wil met een groep zonder heel veel te doen, raad ik dit huisje zeker aan! (er ligt trouwens wel een map met allerlei activiteiten in de om (wijde) omgeving).