vakantiehuizen in Zoutelande

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakantiehuizen Zoutelande

Reviews over Zoutelande

• 10Jos en Henny Mraz Petrics24-08-2021

Wij komen al een aantal jaren op camping weltevreden eerst een aantal jaren met de camper en de laatste 3 jaar zitten wij in een 2 persoons chalet en dit is geweldigCamping dicht aan het strand en op de fiets kun je leuke fietstochten makenOp de camping is een broodboetiek Bastiaan welke dagelijks is geopend en je kunt er terecht voor dagelijks verse broodjes heerlijke zuivelproducten en eventuele kleine boodschappen ook de verse jus dagelijks is een aanrader De eigenaar van de broodboetiek is altijd gezellig aanwezig

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juli 2021

• 7Marjan Poirters-Simons23-09-2020

Supergaaf!

Heerlijk strand en veel terrasje,sfeervolle winkeltjes en mooie wandelpaden.

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 7Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 8Stranden

Gereisd met partner in juli 2020

• 10Familie clubje16-05-2020

Werendijke mini camping was uitstekend

Op door reis naar 3 campings, we zouden het met de scooters doen vanuit Limburg. Maar in de familie was er 1 gevallen met de scooter dat we toch hebben besloten om met auto te gaan. 1ste camping was Linda was leuk gezellig en je kon er boekjes huren voor te lezen. Mooi speeltuin voor de kids. 2de camping was uitstekend was de mini camping Weredijke kinderen hebben zich goed vermaakt. Ze hadden tractors fietsjes enz. Paar dieren en een super leuke huiskamer erbij. Wat doe hadden met slecht weer in een tentje naar de huiskamer ( spelletjes gedaan boekjes gelezen tv gekeken) en allemaal in de huiskamer. Wat geweldig voor op een camping. We waren met tentjes. Stroom kon je ook huren. 3de camping was duur en waardeloos. Zat schimmel in de douche ruimte.

• 9Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 9vreugde30-08-2019

volgende zomer beslist terug maar dan in een huis.

geweldig plaatsje vriendelijke en behulpzame mensen.

Alleen gereisd in augustus 2019

• 9Jos en Henny Mraz Petrics18-08-2019

Gezellig

Zoutelande is een heel gezellige badplaats waar je heerlijk op terras kan zitten voor een drankje hapje of voor de lunch of diner Ook de ijssalon in Zoutelande is een echte aanrader en niet te vergeten de visspecialist Ook zijn er leuke winkeltjes Ook kun je heerlijk zitten voor een drankje of lunch of diner bij 1 van de strandtenten

• 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Charlotte Heck08-08-2019

Heel fijn om te verblijven.

Zoutelande is een gemoedelijk dorp. Centraal gelegen, je kunt vele kanten op. Goede wandel- en fietspaden. fietsverhuur aanwezig. Mooi en schoon strand. Veel eet- en drinkgelegenheden. Grote supermarkt in de buurt.

• 9Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Liedy de wit20-07-2019

Het is hier ontzettend fijn en wij genieten altijd als wij er zijn van maart t/m oktober

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 8Omgeving

Gereisd met partner in juli 2019

• 6Sandra20-07-2019

Heeeeeeeeeel jammer dat het mooie strand weg is

Jammer dat er bijna geen strand meer is in zoutelande. Waar je met de grote trap naar het strand kon sta je nou als het vloed is met de onderste 5 treden in de zee , het strand is daar alleen nog rotsen

• 7Cultuur
    • 7Omgeving
    • 1Stranden

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 9Marleen Staps19-07-2019

Al 55 jaa r mijn favoriete plekje aan zee, toen e

Heerlijke hoge duinen, lange stranden, ook be reikbaar voor rolstoelen, topsfeer, natuur, vergezichten...

• 6Cultuur

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• 7Peter Van Robays19-07-2019

Gewoon super.

Het was voor ons de eerste kennismaking met Zoutelande.We verbleven in het Strsndhotel.Alled was top en het eten was uitmuntend ..Half augustus 2019 gaan we terug ....omdat we zeer tevreden waren van ons verlof..

• 5Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur