vakantiehuizen in Zandvoort

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakantiehuizen Zandvoort

Reviews over Zandvoort

• 6Claudia27-06-2020

Toeristisch en veel. Alleen voor bij mooi weer

Wij verblijven alleen in Zandvoort omdat we in de buurt een activiteit hebben. Het is een nietszeggende plaats waarbij alleen goed weer het nog oké maakt. De bebouwing in Zandvoort is troosteloos en uit oude tijden. Het is (uiteraard) toeristisch met veel Duitsers en het centrum stelt niet veel voor met wat standaard winkels en horeca.
    Het strand is volgebouwd met horeca en strandhuisjes en straalt zeker geen rust uit. Hoeveel horeca kun je hebben op 1 strand?! Hierdoor zit er uiteraard altijd wel een leuke eet-/drinkgelegenheid tussen zoals Tent 6 en Safari Lodge. Het zal zijn doelgroep hebben, maar Zandvoort niet voor ons helaas.

• 5Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur
    • 5Sfeer in stad
    • 7Stranden
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2020

• 5Jennie kikkert28-11-2019

Tegenvaller.

Toen we aankwamen was het net dat we in een bouwput kwamen. Ze waren huisjes aan het vernieuwen. Ons was niets verteld van te voren. We waren erg teleurgesteld! Zwembad viel erg tegen, was s avonds erg vroeg dicht. Bepaalde baden waren s avonds helemaal niet open.

• 5Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in november 2019

• 10Carin Kuijpens02-04-2019

Fantastisch!

Wat een fantastische badplaats, zelfs in de winter van alles te doen! Lekker uitwaaien aan zee en daarna genieten van een kopje koffie aan de boulevard bij de zeerover. Winkels met leuke hebbedingen, design of trendy kleding en de echte aanrader; dineren bij de 3 aapjes in de haltestraat! Super lekker eten en uiterst vriendelijk personeel in een prettige sfeer. En dit alles voor een betaalbare prijs, wij komen zeker weer!!

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Sfeer in stad
    • 10Stranden
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in februari 2019

• 8ineke wg. berends28-03-2019

fantastisch.

gezellig dorp winkelstraat, terrasje vooral bij Koper. Holland casino en strand lekker visje eten bij een strandtent.

• 9Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Wolfgang H.12-09-2018

Lieblingsort

seit 50 Jahren - mit meiner Mutter oft im Palace Hotel - kenne ich Zandvoort. Dieser Ort hat alles Dünen, Meer, Ruhe, Flair, Nähe zu Haarlem und A*dam.

• 8Cultuur
    • 10Sfeer in stad
    • 10Stranden
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2018

• 8Joris30-07-2018

De moeite waard.

Mooi strand, lang ondiep, zeer geschikt voor kinderen. Voldoende (mobiele) eet en drinkkgelegenheid. Voldoende verhuur ligbedden e.d. Weinig openbare toiletten en douches voor zoveel badgasten. Dorp heeft een overvloed aan horeca, maar in 10 minuten zit je in de stilte van de duinen. Gelet de drukte zouden meer fietspaden prettig zijn, zeker met kinderen. Overall zeer de moeite waard voor alle leeftijden.

• 6Cultuur

juli 2018

• 8F.G. Krooder22-07-2018

Een gezellige badplaats waar het goed vertoeven is

Eigenlijk alleen maar positief dingen

• 8Stranden

juli 2018

• 5Thom14-05-2018

Vergane glorie

Weekendje weg geweest. De twee winkelstraatjes zijn leuk maar met name het zogenaamde boulevardgedeelte (ook in het dorp) is lelijk, oud, slecht onderhouden en totaal sfeerloos. Enige drie attracties de Zee, het Circuit en twee winkelstraatjes de rest vergane glorie.

• 4Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur
    • 7Omgeving
    • 5Stranden
    • 5Zorg voor natuur

mei 2018

• 8d.beneker06-05-2018

Super

Zandvoort is het leukst om een paar dagen ff lekker weg te zijn Emmer mee en schelpen zoeken Mis wel winkels zoals kledingen en schoenen die betaalbaar zijn het is klein en dat is ideaal Alles op loopafstand. Nadeel...overal betaald parkeren

• 9Cultuur
    • 5Sfeer in stad
    • 8Stranden

mei 2018

• 8Johan van Maaren19-02-2018

weekendje uit

Dit keer waren we van 16 t/m 18 febr. in Zandvoort. Drie volle dagen midden in de winter, maar met fantastisch weer. Alle drie dagen op terrassen kunnen zitten in de zon. Hiervoor hoef je niet naar het buitenland. Geweldig gegeten bij Meijer aan Zee. Een aanrader...

• 6Cultuur
    • 9Omgeving