We hebben een aantal aanbieders voor Yorkshire voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Yorkshire

Zo Engels, en zo dichtbij

Gil,
    1-8-2013

Wij vonden Stracey cottage (de kleinste van de twee huisjes) heel charmant en comfortabel. De eigenares is heel gastvrij, en ze had zelfs een taart voor ons gebakken. Heel goed geslapen, en de omgeving is typisch Engels.

Dagje naar York, middagje in Beverley, en zeevogels kijken op de krijtrotsen van Flamborough. Echt een fijne week, en makkelijk met de boot naar Hull.

Gereisd met partner in januari 2013

Karakteristieke woning, prima verzorgd.

Sjon,
    1-11-2009

Vakantiehuis "Bay View Cottage" ligt in het oude hart van Scarborough op 300 meter van de haven, 200 meter van de burchtruine, en 500 meter van het strand. Het huis is smaakvol ingericht. Goede bedden. De keuken is wat krap voor 6 volwassenen, maar het kan net. Houdt er rekening mee dat het toilet zich in de badkamer bevindt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

Vakantiehuisje met twee slaapkamers, 2x2p bedden, badkamer

Ina,
    28-8-2007

Vakantiehuisje met twee slaapkamers, 2x2p bedden, badkamer met ligbad, eetkamer, wasmachine, diepvriezer, vlak bij spoorweg, aan rivier de Esk (maar geen uitzicht op, in 2007 nieuw ingericht huisje, op loopafstand van Whitby. Geen huisdieren, geen kleine kinderen, niet roken. Parkeerplaats voor 2 auto's.

Gereisd familie in augustus 2007