Reviews over Winterberg-Züschen (Sauerland)

Wel voor herhaling vatbaar

Een leuk gezelschap,
    25-2-2011

Wij zijn met een gezelschap van 10 personen in het Vakantie huis Carpe Diem geweest (onderste etage). Het is geen superhuis maar de prijs/kwaliteit verhouding is goed. Een ruime 4 persoonskamer en twee (te kleine) 3 persoonkamers. Voor ons was de verdeling niet optimaal maar dat wisten we van te voren. Wat erg tegen viel was de opbergruimte in de kamers. Deze was erg beperkt. We leefde uit de meegenomen tassen. De twee badkamers zien er redelijk uit. Het putje van de grote badkamer was/is verstopt en stonk. De keuken was acceptabel. Helaas was er geen oven aanwezig

Het huis ligt een paar kilometer buiten Winterberg en net buiten Zuschen . Hierdoor ben je genoodzaakt een (of meerdere) auto ('s) te hebben.

De oprit ligt gelijk aan een provinciale weg en is erg steil. Toen het gesneeuwd had, konden we halverwege de oprit komen ( zonder sneeuwkettingen).

Ik zou, gezien de prijs/kwaliteit verhouding hier best nog wel eens keer naar toe gaan.