• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Waardering

Reviews over Winterberg-Züschen (Sauerland)

Fijne vakantie in geweldig appartement!

Ruitenberg
    3-9-2017

Gisteren thuisgekomen van een fijne vakantie in een geweldig appartement! Het appartement is zeker vijf sterren waard, een mooi, ruim appartement! Gezellig ingericht en een keuken: van alle gemakken voorzien! Keurig netjes en heel schoon. We zouden geen minpunt kunnen bedenken. Daarnaast een ruim terras, waar je heerlijk kunt ontspannen en genieten! Ook voor onze kinderen was er veel ruimte om te voetballen en te spelen buiten. Trouwens...binnen zijn ook de nodige spelletjes, puzzels enzovoort.

Last but not least: onze gastheer en gastvrouw, Laurens en Marjo, ontzettend vriendelijke en lieve mensen. Daarnaast behulpzaam en heel attent. Hartelijk bedankt voor de heerlijke broden en eigengemaakte jam en daarnaast de wijn, snoepjes en ook nog een heerlijke cake, je hebt ons ontzettend verwend! We hebben ontzettend genoten en komen graag nog weer terug!!

Gewoon geweldig , voor herhaling vatbaar.

Hans & Carine
    21-6-2017

We zijn op een zeer hartelijke manier ontvangen door de gastvrouw ,die ons dadelijk op een zeer correcte wijze alles heeft uitgelegd aangaande het verblijf in de vakantiewoning .De woning is modern ingericht met al het nodige comfort en is zeker haar vijf sterren waardig . Het is een zeer rustige buurt kort gelegen aan de bosrand waar het aangenaam vertoeven is zeker als je een hond mee hebt zoals wij. Voor mensen die van rust houden is dit meer dan een aanrader . Voor ons staat deze woning met stip aangeduid om nog eens te boeken .

Winterberg-Züschen (Sauerland) scoort een 8,2 uit 10, op basis van 168 reviews