Reviews over Winterberg-Siedlinghausen (Sauerland)

Geweldig.

Renate Knijn,
    20-10-2018

Zeer compleet huis zo'n 10 kilometer buiten Winterberg. Goede bedden in ruime slaapkamers. Alles zeer schoon. Uitgebreide keuken inhoud en gezellige eetkamer met houtkachel.

Fantastisch huis!

Fam. Schut,
    3-9-2018

Fantastisch huis met complete en schone inrichting. Speelruimte voor de kinderen aanwezig. Mooie omgeving en prachtig wandelgebied. Veel te doen in Winterberg en Willingen (ook in de zomer)

Fantastich

Fam Wensink,
    9-8-2018

Het huis was top, zeer ruim, mooi gelegen en schoon.

We hebben genoten! Van het huis maar ook van de omgeving.

Voor ons zekers voor herhaling vatbaar.

Prima verblijf op een half uur van Winterberg

Marlous Dammers,
    16-4-2018

De Jonge Specht is gelegen op een half uur rijden van Wintersportplaats Winterberg. Rustige ligging in een dorpje met een lekkere pizzaria. Het huisje is van alle gemakken voorzien. Ruime keuken. Fijn vonden we het dat er 2 badkamers aanwezig waren. Aanrader voor ski liefhebbers die graag iets buiten te wintersportgekte van Winterberg willen verblijven.

Vermoed dat het hier in de zomer ook goed vertoeven is.

Mooie grote complete woning

Fam. Wolf,
    6-2-2018

Alles was er. Het was schoon en de bedden waren opgemaakt en de verwarming stond aan. Het was net als thuis komen. Mooi groot souterrain met tafeltennis en dartbord. De kids (17-16- en 12 jaar) hebben zich prima vermaakt.