Reviews over Winterberg-Siedlinghausen (Sauerland)

Prima verblijf op een half uur van Winterberg

Marlous Dammers, 16-4-2018

De Jonge Specht is gelegen op een half uur rijden van Wintersportplaats Winterberg. Rustige ligging in een dorpje met een lekkere pizzaria. Het huisje is van alle gemakken voorzien. Ruime keuken. Fijn vonden we het dat er 2 badkamers aanwezig waren. Aanrader voor ski liefhebbers die graag iets buiten te wintersportgekte van Winterberg willen verblijven.

Vermoed dat het hier in de zomer ook goed vertoeven is.

Mooie grote complete woning

Fam. Wolf, 6-2-2018
    Alles was er. Het was schoon en de bedden waren opgemaakt en de verwarming stond aan. Het was net als thuis komen. Mooi groot souterrain met tafeltennis en dartbord. De kids (17-16- en 12 jaar) hebben zich prima vermaakt.

Jolanthe, 15-9-2017
    Fantastisch huis, genoten van het mooie uitzicht en de keurig schone, complete en comfortabele woning. Wij kunnen dit iedereen aanraden die richting Sauerland gaat en een absoluut relaxte vakantie wil. Top we hebben genoten, bedankt!

Fantastisch mooi huis

Helena, 3-9-2017
    Echt een aanrdader!! Alles is in het huis aanwezig. Zeer complete keuken en speelmogelijkheden voor de kinderen!

Prima

Fam. Grootoonk, 20-3-2017

Het is een prima huisje van alle gemakken voorzien. Met 20 min. sta je op de piste in Winterberg en winkels zijn in het dorpje op ongeveer 5 min van het huisje.

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad.

Winterberg-Siedlinghausen (Sauerland) scoort een 8,6 uit 10, op basis van 87 reviews