Reviews over Wijnjewoude

Genoten!

Vriendengroep 'De Roedel',
    22-4-2018

Ons jaarlijkse (15e) vriendenploeg weekend, dit jaar in 'eigen' provincie; heerlijk huis op een prachtige plek (en schitterend weer).

Heerlijke locatie en huis!

Fam. Pijnaker,
    11-11-2017

Gezellige woonkamer met sfeervolle houtkachel. Vele vertrekken en ruim genoeg voor 10 personen. De gastheer Sip is fantastisch en regelt alles voor je. Hij geeft zelfs op verzoek een jambee workshop met allemaal prachtige jambees.

Genoten van het mooie pand en de ontvamgst

Edwin de Weerd,
    8-9-2017

Goed: Schoon, alle voorzieningen, de tuin, het pand met alle mooie vertrekken.

Niet goed: kan ik niet bedenken😀

Prachtige, gastvrije en muzikale (!) locatie!

familie Koole,
    19-5-2017

Haudmare ligt op loopafstand van een prachtig natuurgebied waar je heerlijk kan wandelen. Helaas is de weg die langs dit mooie oude schoolgebouw ligt vrij druk. Het huis is heel groot, waardoor je met een groep op verschillende plekken gezamenlijk kan zitten of je juist terugtrekken. We zijn zeer gastvrij onthaald en het gebruik van de muziekstudio was voor ons de kers op de taart!

Heerlijke plek voor een grote groep

Maaike,
    8-4-2017

Wat hebben we een leuk weekend gehad in Friesland! Het huis was geweldig. Kindvriendelijk, groot, met alle voorzieningen die nodig zijn. De omgeving leende zich uitstekend voor mooie fiets- of wandeltochten.