Sorteren

Reviews over accommodaties in Waals Brabant

Fantastisch (met één kanttekening)

Margriet
    1-5-2017

Locatie prima, huis prima, tuin super. Toch één kanttekening. Er zijn 4 slaapkamers. Eén kamer beneden, direct naast de woonkamer. Open doorgang; lastig als de slapers naar bed willen en anderen nog in de woonkamer willen blijven. Boven 3 slaapkamers. Eén met deur; tussen deur en plafond open ruimte; alle geluiden/licht komen dus binnen. Twee slaapkamers achter elkaar. Beiden geen deur (één kamer met een gordijn in de doorgang).De slapers op de achterste kamer moeten door de eerste kamer voor badkamer. Vervelend? Kan, hoef niet; zal heel veel afhangen van wie er slapen. Met een gezin geen probleem, maar met een aantal volwassenen toch soms vervelend. Het zou een toegevoegde waarde zijn, als de eigenaars inzien dat privacy op een slaapkamer prettig is en een oplossing zoeken.

Heerlijk weekend in een perfect huis

Weemstra
    11-10-2013

Gezinsweekend met volwassen kinderen in een ruime woning. Huis was van alle gemakken voorzien, met mooie tuin. Ideaal voor ons bezoek één dag naar Waterloo en één dag naar Brussel. Huis stond deels onder bomen, maar voor ons geen probleem. Elke ochtend buiten ontbeten en 's avonds prima dineren in de kamer.

Heel aangenaam verblijf!

Arias
    11-10-2013

Wij hadden een heel aangenaam verblijf in Les Cinq Saules. Het huis was schoon en ruim, en de tuin perfect voor kinderen. Het centrum van het dorp met supermarkt is vlakbij. Het terugstorten van de borg verliep snel en probleemloos.