vakantiehuizen in Vrådal

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakantiehuizen Vrådal

Reviews over Vrådal

• 8Caroline28-10-2014

Prachtige Noorse meren en bergen!

Zoals bijna overall in Noorwegen een adembenemende omgeving met om elke hoek (en dat zijn er veel met de haarspeldbochten) iets nieuws en moois te zien. Niet alleen de meren en bergen zijn mooi, ook de dalen ertussen met de kleine dorpjes. Cultuur bestaat uit openluchtmusea met historische gebouwen. Voor verdere cultuur en winkels moet je in Oslo of Bergen zijn. Oslo is 200 km rijden, dan is in de praktijk wel meer dan 3 uur in de bergen. Prachtige wandelgebieden, ook voor de niet zo heel erg geoefende wandelaars is er genoeg te vinden.

• 6Cultuur
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2014

• 6endeavour11-08-2014

Vradal zelf heeft niet veel te bieden

Winkels zijn er, maar verder niet veel bijzonders. je moet het van de omgeving hebben!

• 4Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 8Zorg voor natuur

juli 2014

• 7Henk Mulder19-01-2013

Winterurlaub in Vradal-City

Im Dorf is nicht viel los aber deswegen sind wir nicht nach Vradal gefahren. Wir schätzen das Land, die Leute, die Natur, die Wintersportmöglichkeiten, die "Entstressung", Hüttenzauber und Hüttenleben.

• 1Uitgaanslevenn
    • 10Omgeving

januari 2012

• 9erkar28-07-2012

perfekt voor kinderen

het panoramapark is perfekt voor kinderen

• 8Omgeving

juli 2012

• 0ria_vanaert20-06-2012

Mooie plek

We waren hier te vroeg in het seizoen, er was nog niets te beleven

Gereisd met vrienden in juni 2012

• 8Anniek20-08-2011

Prachtige natuur met veel water- en wandelplezier

Mooie lieflijke omgeving voor veel water- en wandelplezier. Genieten van de mooie natuur!

• 3Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur
    • 9Sfeer in stad

juli 2011

• 9Dieuwke21-07-2010

Ontspannende vakantie

Een ruime vakantiewoning, voorzien van alles. Midden in de natuur. Wandelen kan vanuit de woning. Alleen geschikt als je écht tegen rust kan.

Gereisd met vrienden in oktober 2009

• 8henriet hafkamp19-05-2010

geweldig, rustig, mooie huisjes

wij (gezin met 3 kinderen (12, 10, 7) waren in de meivakantie in Vradal Panorama, direct bij de skipiste. Sneeuw is er dan niet meer, wandelen is nog lastig omdat alles nog drassig is van de gesmolten sneeuw. Maar verder is het prachtig. Huisjes modern en van alle gemakken voorzien, al moet je wel zelf voor hout zorgen voor de nodige verwarming. Boven is verwarming dmv electrische kachels. Overdag heerlijk buiten zitten in het zonnetje op het terras. Omgeving is geweldig: bomen, meren, bijna geen mensen, sneeuw langs de kant van de weg. We hebben prachtige uitzichten over besneeuwde hardangervidda (rondrit van 200 km) gezien.

mei 2010

• 8G.Gerrits / G.Verheijen.14-08-2009

Mooi skigebied. Mooie natuur

Weinig te beleven in de zomer. Weinig restaurants. Omgving is prachtig vor natuur en wandel liefhebbers. Een echt ski oord. Huizen en park mooi. Wel nog wat rommelig ivm de aanleg. Mooie kabelbaan en op de berg mooie wandelroute.

• 7Cultuur
    • 8Omgeving
    • 6Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in juli 2009

• 7Joan Wesselink01-01-2009

Mooie wintersport bestemming

We zijn met de kerst van 2008 hier gekomen we zitten in één chalet van de hyttegrend en kijken uit op het Nissermeer .Bij aankomst was het meer nog niet geheel dicht gevroren nu bijna een week later is het .Volgens onze host Hans Oy kan je er over en paar dagen op schaatsen .Ondanks dat er rond het huisje er niet veel sneeuw ligt is het skicentrum aan de andere zijde van het meer ( 7 km.) wel geopend .Helaas zijn nog niet alle pistes open (dit wordt op meerdere sites nergens vermeldt ) de aangegeven sneeuwhoogte is dus nog geen garantie dat alles open is . Er word gezegd dat alles pas open gaat eind Jan/feb .We hebben wel kunnen skien maar we hadden er meer van verwacht.Huisjes zijn comfortabel zoals eerder vermeld alleen de zithoek is erg zacht.

• 4Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur