We hebben een aantal aanbieders voor Voorthuizen voor je op een rij gezet:

Reviews over Voorthuizen

Geweldig verblijf gehad!

Susanne Leenhouts,
    10-1-2019

Heel gezellig vakantiehuis op een mooie landelijke locatie! We hebben hier met een groep vrienden de jaarwisseling gevierd en dat is heel goed bevallen. Het ziet er allemaal netjes uit en is heel schoon. Er is een mooie grote keuken wat heel fijn is met een grotere groep. Een aanrader voor een groep vrienden!

Gereisd met vrienden in december 2018

Fantastisch weekendje doorgebracht

Gunnar,
    17-9-2018

Heerlijk weekendje met collega's doorgebracht. Zee van ruimte, net huisje en prachtige omgeving. Absolute aanrader.

Gereisd met vrienden in september 2018

De Schaepskooi, daar kom je naar terug!

Anita Bossie,
    9-6-2018

Alles goed. Al 25 jaar gaan we met 12 vrouwen op stap een lang weekend naar overal en nergens maar sinds we de Schaepskooi kennen gaan we de laatste drie jaar alleen nog maar naar Voorthuizen. Voor onze groep ideaal. Buiten aktief, volleybal, en savonds kampvuur, herrie maken, lekker buiten ontbijten en eten, binnen spellen en zingen, goede wifi voor kahoot, geweldige keuken voor onze kookworkshop, en matrassen ook goed maar heel veel slapen doen we eigenlijk niet. Geen tijd voor en toch heel veel ontspannen daar midden in de natuur.

Gereisd met vrienden in juni 2018

uitstekend

J. Bilstra,
    1-7-2017

Bijzonder geschikt voor een familieweekend met grotere en kleinere kinderen. Gezellig huis, compleet ingericht, goede bedden, geweldige tuin met veel speelattributen, waaronder een trampoline (zeer geliefd bij onze kleinkinderen).

Gereisd met vrienden in juni 2017

authentieke plek, van binnen knus, van buiten ruim

Odile van den Heuvel,
    9-5-2017

Warm welkom. Goed verzorgd. Sfeervol. Knusse woonkamer met bar. Prachtig speelveld. Rustige omgeving. Ideale plek voor veel verschillende dingen: in maart was ik er voor 2 dagen retraite met de onderzoeksgroep (15 personen) en vorige week was ik er voor een 'kamp-feestje' van mijn dochter, met een huis vol 11-jarigen. En we komen zeker weer terug.

Gereisd met vrienden in mei 2017