Reviews over Voorthuizen

Fantastisch weekendje doorgebracht

Gunnar
    17-9-2018

Heerlijk weekendje met collega's doorgebracht. Zee van ruimte, net huisje en prachtige omgeving. Absolute aanrader.

De Schaepskooi, daar kom je naar terug!

Anita Bossie
    9-6-2018

Alles goed. Al 25 jaar gaan we met 12 vrouwen op stap een lang weekend naar overal en nergens maar sinds we de Schaepskooi kennen gaan we de laatste drie jaar alleen nog maar naar Voorthuizen. Voor onze groep ideaal. Buiten aktief, volleybal, en savonds kampvuur, herrie maken, lekker buiten ontbijten en eten, binnen spellen en zingen, goede wifi voor kahoot, geweldige keuken voor onze kookworkshop, en matrassen ook goed maar heel veel slapen doen we eigenlijk niet. Geen tijd voor en toch heel veel ontspannen daar midden in de natuur.

uitstekend

J. Bilstra
    1-7-2017

Bijzonder geschikt voor een familieweekend met grotere en kleinere kinderen. Gezellig huis, compleet ingericht, goede bedden, geweldige tuin met veel speelattributen, waaronder een trampoline (zeer geliefd bij onze kleinkinderen).

authentieke plek, van binnen knus, van buiten ruim

Odile van den Heuvel
    9-5-2017

Warm welkom. Goed verzorgd. Sfeervol. Knusse woonkamer met bar. Prachtig speelveld. Rustige omgeving. Ideale plek voor veel verschillende dingen: in maart was ik er voor 2 dagen retraite met de onderzoeksgroep (15 personen) en vorige week was ik er voor een 'kamp-feestje' van mijn dochter, met een huis vol 11-jarigen. En we komen zeker weer terug.

Geweldig!

Brechtje
    23-12-2016

Vorig weekend ben ik met een groep vrienden verbleven in de Schaepskooi. Bij aankomst kregen we meteen een warm welkom door de sfeervolle kerstversiering zowel buiten als binnen. We konden meteen aanschuiven aan de bar waar we onze eigen biertjes konden tappen. Vlak voor aankomst kreeg ik per mail te horen dat de vorige huurders het fust niet helemaal leeg hadden gekregen en wij deze gratis mochten nuttigen. Wat erg vriendelijk was van de verhuurders!

Qua voorzieningen ontbrak het ons aan niets; de keuken had alle benodigdheden; er waren twee douches en allerlei spellen voor op en top vermaak. Op het laatst bleek er nog een extra persoon mee te gaan. Voor de familie geen probleem om een extra matras bij te plaatsen. Tevens was het mailcontact erg prettig en kreeg ik snel reactie.

Ik kan me ook zo voorstellen dat het erg leuk is om hier te vertoeven met een familie met jonge kinderen. Trampoline en speeltoestellen zijn namelijk ook aanwezig in de riante (!!) tuin.

Kortom wij waren enorm positief!