Sorteren

Reviews over Vøringsfoss

Opgeknapt!

Maria
    28-8-2013

Als je afgaat op de vorige beoordelingen dan zou je niet veel kunnen verwachten. Maar of alles is opgeknapt de laatste jaren og er waren een stelletje zeurpieten geweest! Ik denk het eerste, want er staat een prachtig nieuw gebouw waarin een geweldige zitkamer (wel voor 25 pers.), zeer uitgebreide keuken en prachtige douche gelegenheid. Ook de hutten waren prima in orde, het meeste was er wel! De bedden waren ook goed.

Het oude toiletgebouw doet ook nog dienst, dit ligt wel dichter bij de hutten. Maar vooral voor de tentkampeerders is het nieuwe gebouw een uitkomst. Bij de receptie zit een zeer vriendelijke dame, die alle tijd neemt om vragen te beantwoorden. Kortom wij hebben het hier geweldig gehad, ondanks een hele dag regen.

Geweldige Up grade naar een enrome villa

trudy_32
    14-5-2013

We zijn 2 keren geweest bij Liseth Pensjonat, de eerste keer in een eenvoudig maar goed ingerichte blokhut voor 4-5 personen met 2 slaapkamers, de tweede keer hadden we deze weer geboekt maar kregen we de villa Bekebo een enorm huis met een geweldige woonkamer en 2 grote slaapkamers en een grote slaapzolder.

Personeel was zeer vriendelijk, de prijzen redelijk en een gezellige huiskamer met restaurant.

Ook de gehele was er kunnen draaien.

De omgeving is heel erg mooi, een geweldige locatie voor een rondreis door zuid noorwegen.

oke voor een paar nachten

mieke
    25-7-2012

Ons 4 persoons huisje was sober ingericht. Klein terrasje met 2 kleine bankjes. Meerdere persoons huisjes zijn nieuwer. Het uitzicht was super! Hoge klantvriendelijkheid! We hebben een week vertoefd hier,en het bleek dat de bewolking erg rondom onze plek bleef hangen. In eidfjord aan de andere kant van de berg was het standaard dagelijks minstens 4 gr warmer,en meer open weer. Leuke wandeltochten vanaf de camping. Minstens 20 minuten rijden voor een supermarkt of vvv

eecamping

Prachtige omgeving, prima huis

Nienke
    27-12-2009

Liseth ligt ver boven Eidfjord, en is via een aantal kurketrekkertunnels te bereiken. Boodschappen doe je in Eidfjord, wat 20 km rijden is. Het huisje was erg leuk, prachtig uitzicht vanaf het terrasje en een geweldige omgeving. Behulpzame medewerkers in het pensionat. Mogelijkheid om je kleding te wassen. Mooie wandeling op de Hardangervidda gemaakt, is prima te bereiken. Voringfossen viel wat tegen.

Leuk noors huisje

A.M.J.Arts
    14-7-2008

Leuk noors huisje.Geen luxe maar alles aan wezig.Omgeving met veel mogelijkheden voor dag trips.

Prachtige natuur. Een aanrader