vakantiehuizen in Valkenswaard

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakantiehuizen Valkenswaard

Reviews over Valkenswaard

• 8Bart en Joke de Roo29-06-2020

Wij hebben genoten van een heerlijke midweek

een fijne camping en een schone gezellige chalet, alleen misten wij wel een diepvries vak en de als je voor een langere periode gaat is de t.v. wel erg klein, verder was alles perfect!

Gereisd met partner in juni 2020

• 10Twan23-06-2017

Mooi mooi en nog eens mooi

Midden in de naruur Herberg de Taamvenhoeve. Super gegeten en heerlijk gezeten op terras

• 9Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 9Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

Zakelijk gereisd in juni 2017

• 8Marleen18-06-2017

Echt een hele mooie groene omgeving

Mooie natuur,fijn fietsen en wandelen

• 7Uitgaanslevenn

mei 2017

• 8Fam. Willems20-05-2017

Prima

Leuke Stad. Gezellig centrum en mooie omgeving.

• 8Omgeving

april 2017

• 9Familie25-04-2017

Super!

Ontzettend leuk dorp! Leuke winkels, restaurants en hotels. Daarnaast ook genoeg in de natuur te doen. Zeker een aanrader!

• 9Uitgaanslevenn
    • 10Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2016

• 8Marcel22-02-2017

Goed, prima vermaakt.

Een gezellige plaats, mooie omgeving.

• 7Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd met partner in augustus 2015

• 8Eveline15-08-2016

Leuk, Gezellig

Ik was een beetje bang dat het niet zo gezellig meer zou zijn, omdat het de laatste jaren allemaal wat minder zou zijn in Valkenswaard wegens de vele vrijgezellenfeesten, maar dit was niet zo erg dan we gedacht hadden. Helaas waren er wel wat minder cafeetjes/ kroegjes waar je terecht kon .Old Dutch was bijvoorbeeld dicht (Deze tent moet echt weer open, daar staat Valkenswaard al jaren om bekend. De VVV (vrouw vriendelijke vrijdag) avonden in de Old Dutch zijn verledentijd, maar waren fantastisch. Desondanks hebben wij een leuke dag/stapavond gehad. En waar je ook naartoe gaat je moet het zelf gezellig maken! We zaten te twijfelen of we naar Eindhoven zouden gaan, maar we zijn blij dat we dit niet gedaan hebben. Het was super leuk dat we een paar andere voetbalelftallen tegen kwamen. Hoe meer man hoe meer vreugd. Eerst lekker op terras gezeten bij Cafe De Bell. Daarna zijn we naar Barcode (18+) geweest, was ook leuk. Wel beetje chaotisch qua muziek (deze ging alle kanten op) en deze tent mag wel beetje opgeknapt worden, hij valt op sommige plekken letterlijk uit elkaar. Beetje jammer dat er altijd haantjes aanwezig zijn die een gezellig feestje willen verpesten, maar het blijkt de jeugd uit de omgeving te zijn die met elkaar op de vuist ging. Beetje zonde! Wij komen daar om te feesten en niet om ruzie te maken! Toen zijn we naar Cafe De Swaen gegaan. We hebben er een mooi feestje van gemaakt met zijn allen bij Cafe De Swaen (was echt super gezellig)(25+). Omgeving van Valkenswaard vindt ik super. Er is echt van alles te doen!!! Het is trouwens ook echt een mooie omgeving. Mijn conclusie : laat die vrijgezellenfeesten en teams van verschillende clubs Valkenswaard maar opkleuren.

• 5Cultuur
    • 9Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 8Giyt03-06-2016

Mooie omgeving

Wij kwamen voor de natuur en dat was mooi om te fietsen.

• 6Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in mei 2016

• 7Eindhoven195123-01-2016

Afwisselende horeca en mooi museum ontdekt

Het parkeren was nogal wat gedoe in het centrum. Het aanbod horeca was verrassend. We kwamen eigenlijk speciaal voor het Nederlands Steendrukmuseum die we via de VVV App hadden gevonden. Na een lekker lunch hebben we dit museum gevonden. Helaas staat het niet goed met goede bewegwijzering aangegeven. Maar de vriendelijk ontvangst en het mooie museumaanbod maakte dit als snel helemaal goed!

• 6Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 8Omgeving
    • 6Sfeer in stad
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met partner in oktober 2015

• 8P. Scheltinga18-10-2015

Valkenswaard ligt in een prachtige omgeving

Het centrum heeft relatief veel winkels.

• 7Cultuur

Gereisd met partner in oktober 2015