vakantiehuizen in Val di Pur

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakantiehuizen Val di Pur

Reviews over Val di Pur

• 7d.hagenstroem21-09-2014

Schöne Gegend

Es hat ibei unserem Urlaub leider fast jeden Tag geregnet, aber die Lage des Sees ist einfach schön, die Dörfer sind nicht zu arg touristisch. Nachtleben haben wir nicht erkundet, da wir mit der Familie unterwegs waren, aber Pur als reine Feriensiedlung bietet da eh nichts. Schöne Gegend um Familienurlaub oder Fahrrad-/Motorradtouren zu machen.

• 1Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur
    • 9Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

augustus 2014

• 7p.scheutjens13-08-2012

mooie plek

de omgeving is prachtig er is niets te doen voor kinderen niet zonder water schoenen naar het strand kieselstrand

• 3Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 6Sfeer in stad

juli 2012

• 0mauro21-08-2011

sembra una foto ritoccata , ma è tutto vero!!!

Allora, la valle di ledro ormai sta diventando un luogo di turismo di massa. La val du pur si salva per queste ragioni: si può portare il cane in spiaggia, che oltretuttto va bene per i bambini perchè scende subito a picco; l'acqua è azzurra e bella sul serio. E poi costa poco.

• 7Cultuur
    • 10Sfeer in stad
    • 10Stranden

augustus 2011

• 9Susanne Schneider14-07-2011

Urlaub am Ledrosee

Die Umgebung am Ledrosee ist herrlich, läd zu Spaziergängen ein und zum Baden. Die Anfahrt ist etwas beschwerlich, da man durch 2 längere Tunnerl und über einige Serpetinen fahren muss. Ich war froh, dass ich Reisetabletten dabei hatte;-) Wenn man Berge liebt und Ruhe, nichts gegen enge Straßen, viele Fahrrad- und Motorradfahrer hat, dann kann man dort einen sehr erholsamen Urlaub verbringen. Die meisten Wege muss man allerdings mit dem Auto machen.

• 10Sfeer in stad
    • 9Stranden

juni 2011

• 7Monique Goossen12-08-2008

Vreselijk,smalle,moeilijke weg om er te komen!!!!

De omgeving is prachtig,het water bijna drinkbaar, zo helder.Alleen de weg is zo smal dat bijna iedere keer als we er langs kwamen,wel 1 of 2 auto's krassen en/of deukjes opliepen langs de rotswand of vangrails.Daardoor zijn we minder vaak de plaats uitgeweest,als we normaal zouden doen. Lekkere pizza's bij Hotel Maroni.De bediening moet je even leren kennen en zijn dan best aardig! Casa Patti is een prettige woning,alleen 1 slaapkamer heeft een erg lage,schuine wand[oppassen].Het biedt veel ruimte,vrijheid en privacy.Wel een eindje lopen naar het meer en winkel.Je krijgt er een gratis Opa bij die elke middag komt houtzagen,grasmaaien etc. De man maakt daarbij natuurlijk enig lawaai. Wij vinden dat niet storend. Wij hebben er een fijne vakantie gehad!!!

• 4Uitgaanslevenn
    • 1Cultuur
    • 7Stranden

Gereisd met familie in augustus 2008

• 8Limpens04-07-2008

Prachtig gebied

Het lago di Ledro is gelegen in een geweldig gebied van Italië. Voor wandelaars ideaal. Voor zon liefhebbers ook maar er zijn maar weinig mogelijkheden om ook aan het meer te liggen. Voor mensen die een huisdier meenemen is er nagenoeg helemaal geen mogelijkheid om aan het strand te liggen danwel van het meer gebruik te maken. Het weer is natuurlijk ook een punt. I.v.m. de ligging (in de bergen) is het niet altijd gegarandeerd dat je goed weer hebt. In ons geval was ongeveer de helft van onze vakantie bewolkt en regenachtig.

• 5Stranden

Gereisd met partner in juni 2008

• 9gerard20-04-2008

mooie natuur, fraaie wandelingen. Kortom voor wandelaars en natuurvrienden een paradijs! Uitgaansleven: Er is wel een leuk restaurant te vinden. We zijn in 2001 en in 2005 geweest en gaan nu in mei 2007 voor de derde keer. We hopen wederom een mooie vakantie te hebben.

• 6Uitgaanslevenn
    • 8Stranden

Gereisd met partner in mei 2005

• 9Liesbeth04-09-2007

Heerlijk omgeving, goede pizzeria, kleine supermarkt en 2 dorpjes op loopafstand. Voor wie geen zin heeft in het drukke Gardameer maar wel dezelfde bezienswaardigheden wil bezoeken. Alpicasa huisjes zijn prima, waren zelfs wat luxer dan gedacht. Voor een rustige vakantie (wandelen, af en toe eens een dagje weg naar b.v. Arco of Verona) is dit een prima bestemming.

• 8Stranden

Gereisd met vrienden in juni 2007

• 3Miranda13-06-2007

Pur is niet eens een dorp, er staan slechts wat (vakantie)woningen, mooie omgeving maar daar is dan ook alles mee gezegd. Saai en afgelegen van winkels, restaurants etc.

• 1Uitgaanslevenn
    • 2Cultuur
    • 6Omgeving
    • 5Stranden

Gereisd met partner in juni 2007

• 7Kraaijkamp26-09-2006

Mooie omgeving voor rustzoekers en wandelaars .Niets voor jongere geen uitgaansleven 1 bar en 1 pizaria in Pur Vlakbij riav del garda .

• 4Cultuur

Gereisd in september 2006