• Aanwezig in kamer/huis

Reviews over Trois-Ponts

Mooie renovatie doorgevoerd eind 2016 begin 2017

Nicolaas
    6-7-2017

Je moet er geweest zijn. En... laat u niks wijs maken door wat een enkeling schrijft, want die heeft echt zelf wat op z'n kerfstok gehad. Eigenaar meld zich eerst aan voordeur, aleer achterom te gaan om te kijken of chloor en PH en filter nog goed zijn (verplichte controle van overheid), overigens is het zwembad sinds begin 2017 voorzien van een Biologische filtratie, dus geen chloor meer. Wij staan 100% in voor de echtheid van zorg en informatie. Ook de site is geheel vernieuwd met prachtige foto's van locatie (binnen en buiten) alsook van de streek.

Heerlijk weekend gehad

Heidi
    13-3-2017

Deze accommodatie is een werk in uitvoering. Je ziet duidelijk dat er hard en met liefde gewerkt wordt aan de afwerking. De kamers zijn vrij klein maar wij hadden er 2 bedden in staan, de hondenbench en de koffers dus het was wel genoeg ruimte.De kamers zijn wel vrij gehorig. Nu hadden wij een lawaaierige groep die weinig rekening hield met de rest (fluitend om half een over de gang lopen, hard praten midden in de nacht) dus de volgende keer gaan de oordopjes mee. De eet- en recreatiezaal is erg gezellig en prima uitgerust, net als de keuken. Buiten kun je heerlijk zitten. Wij hadden helaas te weinig tijd om de sauna en de jacuzzi te testen en het zwembad was nog dicht, dat is voor de volgende keer. Het balkon was super. We hebben daar zo heerlijk in de zon gezeten.De gastvrijheid van Con en Jose was hartverwarmend. Het zijn gezellige mensen die geen moeite teveel is. De omgeving is fantastisch mooi en wij hebben heerlijk gewandeld met de hond. Het was erg fijn dat de hond ook welkom was voor een kleine prijs. Vaak mag de hond niet mee of wordt er een pittige prijs gerekend. Wij waren met een groep en zijn er voor een hele lage prijs geweest. De verhouding tussen prijs en kwaliteit was voor ons meer dan goed. Er gelden bij Le Mont Saint Jacques wat vanzelfsprekende basisregels zoals niet met modderschoen de ruimtes in lopen maar verder kan bijna alles. Voor ons werden er drie prima maaltijden verzorgt maar voor tussendoor en 's avonds mochten we zelf snacks meenemen en daar in de koelkast zetten. Dat was erg fijn en bespaart ook weer de nodige kosten. Verder was alles functioneel en schoon. Wij gaan zeker nog een keer (of meer) terug.

Gezellig compleet huis met prachtig zwembad

Bert-Jan
    10-5-2016

Het huis was heerlijk ruim, de slaapkamers goed verdeeld zodat je weinig overlast hebt. Iedereen kan z'n eigen plekje zoeken: speelhoek, tafelvoetbal, tafeltennis, poolbiljart, zwembad, kortom: genoeg te doen. En dit alles in een prachtige omgeving. De kamers naast het zwembad hadden inderdaad een rioollucht, zoals anderen ook al opmerkten.

Met 2 supermarkten en 2 bakkers in Trois Ponts op 5 minuten rijden prima een locatie.

Watervallen van Coo vielen wat tegen, wij vonden de mijnen in Recht erg leuk. Kleinschalig, en te bezoeken zonder gids (staat nog niet in de folders) zodat je niet lang hoeft te wachten om naar binnen te gaan.