vakantiehuizen Trois-Ponts

Reviews over Trois-Ponts

Mooie renovatie doorgevoerd eind 2016 begin 2017

Nicolaas,
    6-7-2017

Je moet er geweest zijn. En... laat u niks wijs maken door wat een enkeling schrijft, want die heeft echt zelf wat op z'n kerfstok gehad. Eigenaar meld zich eerst aan voordeur, aleer achterom te gaan om te kijken of chloor en PH en filter nog goed zijn (verplichte controle van overheid), overigens is het zwembad sinds begin 2017 voorzien van een Biologische filtratie, dus geen chloor meer. Wij staan 100% in voor de echtheid van zorg en informatie. Ook de site is geheel vernieuwd met prachtige foto's van locatie (binnen en buiten) alsook van de streek.

Gereisd met vrienden in april 2017

Heerlijk weekend gehad

Heidi,
    13-3-2017

Deze accommodatie is een werk in uitvoering. Je ziet duidelijk dat er hard en met liefde gewerkt wordt aan de afwerking. De kamers zijn vrij klein maar wij hadden er 2 bedden in staan, de hondenbench en de koffers dus het was wel genoeg ruimte.De kamers zijn wel vrij gehorig. Nu hadden wij een lawaaierige groep die weinig rekening hield met de rest (fluitend om half een over de gang lopen, hard praten midden in de nacht) dus de volgende keer gaan de oordopjes mee. De eet- en recreatiezaal is erg gezellig en prima uitgerust, net als de keuken. Buiten kun je heerlijk zitten. Wij hadden helaas te weinig tijd om de sauna en de jacuzzi te testen en het zwembad was nog dicht, dat is voor de volgende keer. Het balkon was super. We hebben daar zo heerlijk in de zon gezeten.De gastvrijheid van Con en Jose was hartverwarmend. Het zijn gezellige mensen die geen moeite teveel is. De omgeving is fantastisch mooi en wij hebben heerlijk gewandeld met de hond. Het was erg fijn dat de hond ook welkom was voor een kleine prijs. Vaak mag de hond niet mee of wordt er een pittige prijs gerekend. Wij waren met een groep en zijn er voor een hele lage prijs geweest. De verhouding tussen prijs en kwaliteit was voor ons meer dan goed. Er gelden bij Le Mont Saint Jacques wat vanzelfsprekende basisregels zoals niet met modderschoen de ruimtes in lopen maar verder kan bijna alles. Voor ons werden er drie prima maaltijden verzorgt maar voor tussendoor en 's avonds mochten we zelf snacks meenemen en daar in de koelkast zetten. Dat was erg fijn en bespaart ook weer de nodige kosten. Verder was alles functioneel en schoon. Wij gaan zeker nog een keer (of meer) terug.

Gereisd met vrienden in maart 2017

Absolute aanrader.

Familie Schutte,
    17-1-2017

Alles, maar dan ook alles is aanwezig in dit gezellig ingerichte huis en het is zeer schoon. Mooie locatie met fraai uitzicht. Zeer gastvrije ontvangst.

Wij zaten er de eerste week van januari en het hele huis was nog in kerststijl. Erg leuk.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Groot vakantiehuis

van Wely,
    15-5-2016

Bij aankomst bleek dat de accommodatie niet of nauwelijks was

schoongemaakt. Er zaten aangekoekte etensresten in de koelkast, er lagen haren van de vorige gasten in de douchecabine, de voegen van de douchecabine waren erg vies, er zaten vele spinnenwebben in alle hoeken van het huis en de woonkamer stonk vreselijk naar de houtkachel. Tevens was de onderzijde van de afzuigkap zeer vies. Er zat hier een dikke laag vet op en één lampje werkte niet. Naast het fornuis zat op de grond aangekoekt vuil.

Daarnaast moesten wij enkele onvolkomenheden melden. In de

woonkamer stonden bijvoorbeeld lampen waar geen lampje was ingedraaid.

In de keuken hingen lamellen voor de ramen. Hiervan ontbraken er echter zoveel waardoor het geen nut had om deze te sluiten. Bij vrijwel elke deur zat het deurbeslag los en sommige deuren, waaronder die van de badkamer, konden niet dicht en niet op slot.

In de slaapkamers troffen wij doorgezakte en vieze matrassen/boxsprings aan. Voornamelijk de matrassen op de bovenste verdieping (zolder) zaten vol met urinevlekken. Hier hebben wij gelukkig geen gebruik van hoeven maken. De boxsprings op de eerste verdieping waren echter flink doorgezakt wat ons behoorlijke rugpijn heeft opgeleverd. Wij zijn erg teleurgesteld in de gang van zaken. Als er in de beschrijving op de website van ...... vermeldt staat dat de woning beschikt over luxe sanitair, mag je in onze optiek meer verwachten dan een vieze douchecabine met schimmel, scheuren en spinnenwebben en een badkamerdeur die niet eens dicht kan.

Ook staat in de omschrijving dat je in de eetkamer kunt genieten van de warmte van de open haard. Wij raden een ieder af de openhaard in deze conditie te gebruiken. De ruit is gescheurd, de onderzijde van de schouw is zwart van het roet en er hing een brandlucht. De ruit van de haard is zeer vermoedelijk "lek". Wanneer je de haard aan zou steken zou je waarschijnlijk alleen genieten van een stinkende rookwolk.

Ook de omschrijving dat het huisje zich bevindt in het dorpje Trois-Ponts is pertinent onjuist. Het huisje ligt 4 kilometer verderop in het dorpje Saint-Jacques en is zelfs met TomTom niet eenvoudig te vinden.

Wij hebben goede ervaringen met andere...... vakantiehuisjes in de Belgische Ardennen. Die accommodaties waren allen goed schoongemaakt.

Daarom waren wij onaangenaam verrast dat het in "De Oude Pastorie" niet zo bleek te zijn.

Gelukkig was het huis groot, de wifi werkte goed, er was een afwasmachine en een ruime privé tuin. Ondanks de gebreken hebben we toch een leuke vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Gezellig compleet huis met prachtig zwembad

Bert-Jan,
    10-5-2016

Het huis was heerlijk ruim, de slaapkamers goed verdeeld zodat je weinig overlast hebt. Iedereen kan z'n eigen plekje zoeken: speelhoek, tafelvoetbal, tafeltennis, poolbiljart, zwembad, kortom: genoeg te doen. En dit alles in een prachtige omgeving. De kamers naast het zwembad hadden inderdaad een rioollucht, zoals anderen ook al opmerkten.

Met 2 supermarkten en 2 bakkers in Trois Ponts op 5 minuten rijden prima een locatie.

Watervallen van Coo vielen wat tegen, wij vonden de mijnen in Recht erg leuk. Kleinschalig, en te bezoeken zonder gids (staat nog niet in de folders) zodat je niet lang hoeft te wachten om naar binnen te gaan.

Gereisd met vrienden in mei 2016