vakantiehuizen in Todoque

vakantiehuizen Todoque

We hebben een aantal aanbieders voor Todoque voor je op een rij gezet:

Eliza was here
Eliza was here

Reviews over Todoque

• 2kuner27-01-2017

schon vor 20 Jahren hässlich

Todoque ist zetsiedelt und hässlich...mit hässlichen Ausblicken auf die mit Plastik abgedeckten Bananenplantagen. Ohne Auto geht gar nicht. Mit Auto kann man nur flüchten nach Tazacorte oder Puetto Tazacorte mit schönem Strand.

• 1Uitgaanslevenn
    • 3Zorg voor natuur

Alleen gereisd in december 2016

• 9ericamerkestijn22-05-2016

Heerlijk rustig

Uitgaansleven is er niet echt in todoque of la palma, maar daarvoor moet je daar ook niet heen gaan. Het gaat om de natuur, de rust en de vrijheid.

• 5Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 8Stranden

Gereisd met partner in april 2016

• 6Frans16-02-2016

Thuiskomen

Todoque is een rustig dorp aan de doorgaande verbindingsweg tussen het stadje Los Llanos en "badplaats" Puerto Naos. Buiten Todoque ligt Sonvida, het heerlijk kleinschalig bungalowparkje waar wij al jaren met regelmaat onze vakanties doorbrengen (zie onze review!). Wij wandelen in onze vakanties bijna elke dag van Sonvida naar het dorp om heerlijk verse broodjes en beleg bij de slager of bij het supermarktje te halen. Verder vind je enkele leuke, goede en zeer betaalbare restaurantjes in het dorp. Tip: als je tegen de lunchtijd bijvoorbeeld zin hebt in een "bocadillo" of een "sandwich con jamon y ceso" ga je niet naar een restaurant, maar naar de plaatselijke bar. Wij vinden de broodjes van Casa Kiko (aan de rechterzijde van de weg van Todoque, door La Laguna in de richting van Los Llanos) de lekkerste. Weinig mensen op La Palma kunnen (durven?) geen Engels te spreken, dus een Spaans woordenboekje meenemen kan geen kwaad. De bevolking lijkt wat gereserveerd maar is zeker wel behulpzaam. Spreek je geen Spaans? Met "por favor", het woordenboek en handen en voeten kom je een heel eind ...

• 6Omgeving
    • 6Sfeer in stad
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met partner in mei 2015

• 8R. Vellinga29-01-2016

Rust en zon

Todoque is een rustig plaatsje, 10 minuten rijden van de oceaan. In Todoque vind je een drogist/apotheek, een kroegje, een winkeltje en twee restaurantjes. In het winkeltje kocht ik 's ochtends vers brood, drinken, eieren, jam. In het kroegje voelde ik me welkom, maar het is niet toeristisch. Je treft er de plaatselijke bewoners aan. De wijn is prima en goedkoop. Tapas kun je er ook bestellen, bijvoorbeeld warme geitenkaas met heerlijke kruiden. Vanuit Todoque ben je snel in Llos Lanos, Puerte Naos, Tazacorte. In Tazacorte zit de Spar en nog een andere supermarkt en wat winkeltjes en kroegen, restaurantjes.

• 6Cultuur
    • 10Stranden
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in januari 2015

• 7ams05-06-2015

Leuk plaatsje

Leuk plaatsje maar niet veel te doen. Gelukkig is het strand, net zoals de stad, vlakbij, 10 minuutjes met de auto. Goede ligging.

• 5Sfeer in stad

mei 2015

• 5Ingedeklerk07-05-2015

Klein dorpje,met kerk en winkel langs grote weg.

Prachtiguitzicht, strand op 10 minuten rijden. Tussen bananenplantages.

• 6Omgeving
    • 5Sfeer in stad
    • 7Stranden
    • 5Zorg voor natuur

Gereisd met partner in april 2015

• 8Img van der Werff03-12-2014

Prachitge plek

La Palma is een eiland voor wandelaars en natuurliefhebbers. Niet zo geschikt voor kleine kinderen. Wel voor rustzoekers en mensen die houden van kleinschaligheid. Appartementencomplex las Norias past goed bij dit type vakantieganger.

• 7Cultuur
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in januari 2014

• 10maxi06-11-2014

Geweldig rustig, tussen de bananenplantages

Zeer rustig gelegen, prachtige omgeving

• 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in oktober 2014

• 9Anja Kist13-10-2014

Rustig dorp

In Topoque zelf is niet zoveel te doen, wel een geweldig tapas restaurant tegen over de kerk.

• 3Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur
    • 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in september 2014

• 8j&w03-05-2014

Prima uitvalsbasis

Dicht bij Puert Naos, Tacazorte, Llanos. Todque zelf iets niets te beleven, maar dat geeft niet.

• 9Omgeving

Gereisd met partner in april 2014