Reviews over Titisee-Neustadt (Zwarte Woud)

Super vakantie !!

A.S.,
    10-5-2009

Vakantie op de Wilmershof is ons heel goed bevallen ! De kinderen worden overal bij betrokken. Wij verbleven in het Sägehäusle, dat ca. 200 mtr van de hoofd-boerderij verwijderd lag. 's Ochtends konden de verse broodjes opgehaald worden. Men had een weekprogramma voor diverse activiteiten. Vanuit Schwarzenbach is o.a. de Titisee heel goed bereikbaar. We gaan beslist nog een keer terug.

Vakantiewoningen bij de boer in het zwarte woud

selten,
    19-5-2007

Vakantiewoningen bij de boer in het zwarte woud. De woningen zijn heel compleet ingericht. Prachtige ligging centraal t.o.v. toeristische uitstapjes in de omgeveving. Hele vriendelijke ontvangst. Kinderen mogen meehelpen op de boerderij( koeien, biggen, geitjes, konijnen) Het is ons heel goed bevallen.

Fantastische vakantiewoning in een uiterst rustige omgeving

De Laet Hugo,
    9-11-2006

Fantastische vakantiewoning in een uiterst rustige omgeving. Waldau is een klein dorp in het Zwarte Woud vlakbij Titisee. (10 minuten met de auto)

In de onmiddellijke omgeving zijn prachtige wandelingen te maken en in de winter zal de ski- en sneeuwpret ook niet ma,keren.