Sorteren

Reviews over Terschelling

Heerlijk

Afke
    11-11-2018

Er is privacy maar kinderen van de verschillende accomodaties kunnen elkaar bijvoorbeeld ook makkelijk opzoeken

Prima prijs/kwaliteit is prima!

Pedro Heezen
    9-11-2018

Niet te groot huis maar alles was aanwezig.

Fijn vakantiehuis op loopafstand van het strand.

Robert Reinewald
    3-11-2018

Prima huisje, prachtig gelegen en van alle gemakken voorzien: tv, dvd speler, wifi, enz.

Verbeterpunten: betere kussens op de bedden en als het koud is de aanwezigheid van extra dekbedden of warme dekens.

Gezellig!

Nienke Koelewijn
    29-10-2018

Heerlijk knus huisje, van alle gemakken voorzien en nabij (wandelafstand) leuke dorpjes, strand en waddenzee.

We komen graag een keer terug!

Skipper
    25-10-2018

Gezellige gezamenlijke woonzolder met keuken, tv, kachel en weids uitzicht is extra pluspunt. Vriendelijke gastvrouw- en heer die je graag in de watten leggen. Heerlijk gevarieerd ontbijt met streekproducten. Hond werd ook vertroeteld. We komen graag een keer terug.