We hebben een aantal aanbieders voor Terschelling voor je op een rij gezet:

Reviews over Terschelling

zeer goed

J.L.T. Oomen,
    5-1-2019

Het huisje is in het verleden verbouwd waardoor er twee slaapkamers zijn overgebleven. Eén mooie ruime slaapkamer met voldoende loopruimte om de bedden heen en een leuke praktische toilettafel, aansluitend een functionele doucheruimte met wastafel. Uitstekende bedden.

Een tweede wat minder ruime slaapkamer die door ons niet werd gebruikt.

De keuken heeft alles wat je nodig hebt.

Het huis is goed verwarmd, buiten het toilet-, douche raampje en de voordeur alles dubbelglas.

De inrichting is origineel en smaakvol, kleuren bij elkaar passend en overal, tot in het aparte toilet, kunstwerken aan de muur. Daardoor heeft het huis een heel relaxte en prettige sfeer. Mooie design eettafel en stoelen, met daarbij de Wedgwood borden erg verzorgd.

De WiFi werkt prima.

Gereisd met partner in november 2018

In de winter heerlijk oord om tot rust te komen.

H.D. Wolthuis,
    31-12-2018

In de winter zijn er voor vier personen te weinig dekbedden dan wel dekens.

Geen magnetron, wel ""ouderwetse"" fluitketel.

Lees direct prikbord bij de voordeur voor info. Infomap in ladenkastje is nl. heel summier. Zo is er een electrische oven in gasfornuis.

De eerste indruk is: gezellig licht ingericht huis met planken vloer waar in de zomer kinderen in en uit hollen. Keukeninventaris royaal aanwezig. TV scherm gaf regelmatig storing/sneeuw.

Gereisd alleenreizend in december 2018

Helemaal super

Lili van Vugt,
    26-12-2018

Heerlijk de kerstdagen doorgebracht met familie en vrienden. Ruime moderne kamers met eigen douche en toilet, zeer complete keuken en een ruime heel gezellige woonkamer. Waren met 9 volwassenen maar er is plaats voor wel 18. Bij helder weer zie je Harlingen, prachtig gezicht over het wad.

Gereisd met vrienden in december 2018

Sfeervolle accommodatie

Isa,
    25-12-2018

De gezamenlijke woonruimte is erg gezellig. Ingericht in leuke kerstsfeer. De slaapkamer bevalt ook erg goed. Erg schoon!

Gereisd met partner in december 2018

Geweldig

Martien,
    11-12-2018

Geweldige dagen rondom het huwelijk van onze dochter en schoonzoon, prima verblijf gezellige woonkamer met uitzicht op de weilanden, de kachel brandt bij aankomst en de zelf gebakken grote appeltaart staat klaar! Een heerlijke omgeving in Lies.

Gereisd met vrienden in december 2018