Reviews over Terherne

Prima huisjes in een mooie omgeving.

Familie Winkels/Jansen,
    19-9-2016

Ons huisje was heel compleet ingericht. Zelfs horren in de slaapkamers en voor de schuifpui waren aanwezig. Heel nuttig aangezien het huisje direct aan het water ligt. Minder handig is het ontbreken van een receptie. Je moet bellen als je bent aangekomen, dan komt er iemand. Met peuters/kleuters is het wel oppassen met overal water!

fantastisch leuk

Ivar Gras,
    6-9-2015

het was voor herhaling vatbaar

Aparte lokatie

Anoniem,
    29-8-2015

Apart, Leuk huis, wel te hard bed, alles aanwezig van handdoeken, theedoek, afwasmiddel,tot koffie en thee etc.

165,00 per nacht betaald, te duur voor dit huis.

Heerlijk huisje met veel voorzieningen!

Henk,
    23-6-2014

2 weken mogen verblijven in dit heerlijke huisje, het is van alles gemakken voorzien!

geweldige vakantiewoning

Joke Guijt,
    23-9-2013

Huisje nr. 14 op Oane Poel is een schattig huisje met een geweldige inrichting. Aan het water met eigen aanleg/vissteiger. Centraal gelegen in Friesland.