Vakantiehuis Tenerife

Lijkt het jou leuk om Tenerife eens te ontdekken, maar ben je niet zo van de all-inclusive resorts? Of wil je gewoon vakantie vieren in rust en midden in de natuur? Dan is een vakantiehuis op Tenerife perfect voor jou. De vakantiehuizen op dit eiland bevinden zich op plekken die nog niet zo populair zijn onder toeristen. De natuur is er mooi, net als het uitzicht. Je kunt heerlijk je eigen gang gaan en vanuit je vakantiehuis het eiland ontdekken. Reviewers raden aan om een auto te huren. Plekken die je niet mag overslaan? Het strand Del Duque en vulkaan El Teide.

Populaire vakantiehuizen op Tenerife

In Casas de Piedra & Finca Punta del Lomo zit je goed wanneer je op zoek bent naar een vakantiehuis buiten het toeristische centrum. Jullie omschrijven deze plek als een oase van rust op een unieke locatie in Guargacho. Dit vakantiehuis ligt namelijk in een bananenplantage. Linda schrijft: ‘De bananenplantage loop je vanuit het huisje zo op, erg leuk om te zien!’ Wanneer je verblijft in dit vakantiehuis op Tenerife krijg je er een huurauto bij. Ideaal om het eiland mee te verkennen.

Een ander populair vakantiehuis op Tenerife waar je vakantie viert in rust is Casa Malvasia. Hier heb je alleen net wat meer luxe. Bij je huisje heb je hier je eigen achtertuin met barbecue en in de voortuin kun je uren lang zonnen op je loungeset. En dat in alle privacy. Heb je een kleine boodschap nodig of wil je een hapje eten? Dan kun je te voet naar het dorp Arico. Wil je meer van het eiland zien? Dan is het huren van een auto toch echt een must volgens reviewer Herman.

In Finca las Llanadas voel je je welkom en meteen thuis. Bij aankomst in dit vakantiehuis op Tenerife staat er een kist sinaasappels klaar. Zo kun je elke ochtend een vers glaasje jus d’orange persen. Zijn de sinaasappels op? Geen zorgen, want Kim Kickken geeft aan: ‘Halverwege de week kwam de eigenaar een nieuwe lading brengen.’ Dit is een geschikte plek voor een ontspannen vakantie. Je vindt hier ook een jacuzzi en het uitzicht is top.

Kleinschalig genieten op een oude boerderij? In Finca las Breveritas zit je goed. De boerderij heeft maar drie vakantiehuizen, dus kleinschalig is het zeker. De eigenaren van dit vakantiehuis op Tenerife zijn erg vriendelijk en verzorgen elke ochtend een goed ontbijtje. Op het terras word je wakker in de zon met verse broodjes van de bakker.

Welk vakantiehuis op Tenerife is jouw favoriet?

Bekijk alle accommodaties

vakantiehuizen Tenerife

We hebben een aantal aanbieders voor Tenerife voor je op een rij gezet:

Kras
Kras