vakantiehuizen in Sunne

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakantiehuizen Sunne

Reviews over Sunne

• 7wilcon21-09-2014

mooie omgeving

Verzorgd en rondom in de natuur

• 8Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in augustus 2014

• 8Rinus18-10-2011

Tuin in Versaillesstijl

Zuidelijk van Sunne ligt aan de oever van het Mellan Fryken het landhuis Rottneros, rond het landhuis ligt een erg mooi tuin in Versaillesstijl waarin talrijke werken van Scandinavische beeldhouwers staan. Het is een waar genoegen om een wandeling door deze tuin te maken met zijn waterpartijen, rozentuin en kleurige borders.

• 6Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in augustus 1988

• 7angelique21-05-2010

Zweden is schitterend

Zweden is schitterend. Ons vakantiehuis lag aan de rand van een meertje in het bos. Elke avond totale stilte als we ons wijntje op de veranda van ons huisje dronken, uitkijkend over het meer. Prachtige omgeving. Elke dag even boodschappen doen in Sunne, koffie en gebak in de Konditorei. Vriendelijkheid alom. Zweden is schitterend.

• 4Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 10Omgeving
    • 7Sfeer in stad

augustus 2008

• 8Westzaner13-04-2010

Stilte en natuur, zo hoort het!

Aantal malen op bezoek bij de familie rond het meertje Skäcksjön vlakbij Sunne. Zweden zoals Zweden hoort te zijn. Rust, ruimte en veel natuur. (okay, bomen, water, bomen, water, bomen, water etc etc). Prachtige omgeving, goed wandelen, vissen, zwemmen en vooral ook nietsdoen. Heerlijk toch?

• 9Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in oktober 2009

• 8Ingeborg12-12-2009

Fantastische plek

Het is een leuk plaatsje met vriendelijke mensen. De omgeving is super, adembenemend mooi. De rust van de natuur is echt geweldig

• 3Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 10Omgeving
    • 8Sfeer in stad

juli 2009

• 8e schreutelkamp19-09-2008

Prachtige natuur, vriendelijke mensen

Leuk dorp met voldoende winkels. Uitstekend VVV kantoor. Volop gelegenheid voor buitensporten, vissen fietsen wandelen paardrijden ect. Sunne beschikt over een prachtig zwemparadijs (buiten).

• 4Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Gereisd met familie in augustus 2008

• 7angelique20-08-2008

vriendelijk plaatsje

Klein, vriendelijk stadje. Geen bruisend uitgaansleven, maar je kunt er iets eten en een kopje koffie drinken. (en voor de kinderen een ruim zwembad met glijbanen!). Aardige mensen, een turistburo en een prachtige omgeving. Sunne op zich is geen vakantiebestemming maar wel een gezellig stadje om je boodschappen te doen.

• 2Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur