Sorteren

Reviews over Stevensbeek

Geweldige locatie

Anne
    22-10-2018

Ideale plek voor een familieweekend! Meerdere slaapkamers, grote keuken, genoeg ruimte om zowel binnen als buiten te recreëren. Zeer behulpzame host, die snel reageert

Top weekend

Monique
    11-10-2018

Fijn weekend gehad samen met de hele familie. Mooie locatie. Wij logeerden in'De Brink'. Ideaal met kleine kinderen. Mooi afgesloten terras.

Heel vriendelijke en behulpzame eigenaresse.

Perfecte plek voor een familie weekend :)

Maritza Bode Bakker
    12-9-2018

Leuke plek voor een weekendje weg, er is genoeg te doen in de omgeving. Verder is het huis perfect voor een grote groep, heel veel verschillende kamers met prima bedden. Verder mooie woonkamers met genoeg ruimte om spelletjes te spellen of gewoon te kletsen. Ook heel leuk dat er een air hockey tafel was, een hit onder de kinderen! Voor/tijdens/na het verblijf was het contact met Myran heel duidelijk, ze was erg behulpzaam met alle vragen en zorgde dat het verblijf goed verliep.

Super midweek èn prachtige fietsmogelijkheden.

Rian
    7-9-2018

We zijn hier voor het derde jaar omdat het een super accommodatie is voor onze fietsgroep, gezellige inrichting [slaapkamers iets gedateerd, maar goede bedden en wastafel op de kamer]. Heel gezellige woonkamer met open haard en t.v., keuken met vaatwasser die in drie minuten de vaat doet! Èn above all: heel fijne, vriendelijke en flexibele beheerster!

Prachtige locatie voor groepen (met kinderen)

Niek
    31-8-2018

Met een familie van 45 mensen hebben wij hier al een keer of acht ons jaarlijks 'oma-weekend' georganiseerd. Zo af en toe slaan we een jaar over (ook leuk om een keer ergens anders te kijken) maar de Stevenshof is onze vaste basis. Iedere keer weer heel tevreden. Belangrijke voordelen voor onze familie: voldoende tweepersoonskamers (de 'oudjes' hechten aan een rustige nacht in een eigen slaapkamer), groot en veilig speelveld voor de kinderen (die zich met elkaar dan prima vermaken), genoeg te doen in de omgeving (Efteling, musea), een leuk af te huren zwembad om de hoek (zondagmorgentraditie), honden mogen mee. Alle keren was alles keurig schoon toen we aankwamen. Tenslotte: aardige eigenaren die altijd bereid zijn je van dienst te zijn.