• Type accommodatie

• Type hotel

Reviews over St. Paul-de-Vence

Fam. Regeer
    24-4-2018

We hebben enorm genoten van onze vakantie in St.Paul de Vence. Le Paradou is een prachtige locatie, met mooie sfeervolle huisjes en een heerlijk zwembad. De natuurlijke en rustige omgeving is schitterend en erg aangenaam. Wij zijn er samen met onze kinderen geweest, die zich goed konden vermaken in het zwembad en we hebben leuke uitstapjes gemaakt in de omgeving van St.Paul de Vence. Ook zijn we regelmatig naar St.Paul de Vence gegaan om daar lekker rond te wandelen in de mooie straatjes, te winkelen en te eten. Al met al was het een heerlijke ontspannen en zonnige vakantie. We zouden er graag nog een keer naartoe gaan.

Heerlijk

Vera Zeguers
    10-4-2018

Het is een hele bijzondere atmosphere, hele grote tuin met zeer oude olijfbomen, een boulebaan en een ruime plaats met barbecue. Huisje is procinciaals. Omdat het maar op 20 minuten loopafstandnaar het beroemde Saint-Paul is, ben ik heel blij dat ik deze lokalitie heb gevonden.