Reviews over St. Paul-de-Vence

Fam. Regeer
    24-4-2018

We hebben enorm genoten van onze vakantie in St.Paul de Vence. Le Paradou is een prachtige locatie, met mooie sfeervolle huisjes en een heerlijk zwembad. De natuurlijke en rustige omgeving is schitterend en erg aangenaam. Wij zijn er samen met onze kinderen geweest, die zich goed konden vermaken in het zwembad en we hebben leuke uitstapjes gemaakt in de omgeving van St.Paul de Vence. Ook zijn we regelmatig naar St.Paul de Vence gegaan om daar lekker rond te wandelen in de mooie straatjes, te winkelen en te eten. Al met al was het een heerlijke ontspannen en zonnige vakantie. We zouden er graag nog een keer naartoe gaan.

Heerlijk

Vera Zeguers
    10-4-2018

Het is een hele bijzondere atmosphere, hele grote tuin met zeer oude olijfbomen, een boulebaan en een ruime plaats met barbecue. Huisje is procinciaals. Omdat het maar op 20 minuten loopafstandnaar het beroemde Saint-Paul is, ben ik heel blij dat ik deze lokalitie heb gevonden.

Prachtig

Nick Nikkels
    23-2-2018

Het is een prachtige locatie en het huisje was goed onderhouden.

Prachtige ligging in rustige omgeving met zwembad!

Fionne Nijland-Vijge
    5-9-2016

Huisje "Matisse" is zeer smaakvol ingericht en voor ons gezin met 2 oudere kinderen van 16 en 18 jaar met boven 2 ruime slaapkamers en kastruimten en ook nog 2 aparte badkamers, ideaal! Direkt aan/bij het heerlijke zwembad.

Van alles voorzien, BBQ staat al klaar en keuken ook helemaal compleet.

Heerlijke week gehad, zou er zo weer naar afreizen. Zo dichtbij alle leuke kustplaatsen, ook de trein en bus af en toe genomen en zelfs de boot ( St. Tropez) om alle omliggende bekende badplaatsen te bezoeken. Allemaal heel goed te doen.

Kunstenaarsdorp/heuvel ook heel mooi, zowel overdag als in de avond makkelijk te voet af te leggen. Klusjesman Mario woont op de top en komt direkt als je hulp nodig mocht hebben. Ook de 2e dag bezoek van alleraardigste dame die uitgebreid vertelt wat er zoal te zien is en je alle informatie geeft die van belang is.

Misschien 2 kleine minpuntjes: niet echt winkeltjes in de buurt, behalve een bakker om zo even wat boodschappen te doen te voet. Voor de iboodschappen toch op de auto aangewezen . En rond het vallen van de avond toch wel last buiten op ons terras van veel muggen, gelukkig niet in huis of slaapkamer.

Huisje veel te klein, uitzicht fantastisch

w. kloonen
    26-6-2015

Eerst het positieve, het uitzicht kan niet mooier zijn. Maar om er te komen moet je 121 treden omhoog. Volgens de advertentie moet je goed ter been zijn, maar er staat niet bij dat je geen hartklachten, copd of andere ongemakken moet hebben, en een hele goede conditie. De woonkeuken is 7-8 vierkante meter is dus niks. Slaapkamer prima. Voor het ongedierte moet je alles potdicht doen, geen horren voor deur of ramen. Wij zaten in huisje Chagall, zogenaamd voor 4 personen, maar de 2e slaapkamer was gewoon een bergkast, dit overleef je geen 14 dagen. Parasol op balkon had minimale afmetingen, je zat regelmatig in de zon bij zo'n 30 graden. 1 zwembad gesloten, geen schaduw bij het ene zwembad, 1 parasol voor 8-10 personen. De 2 kleinste huisjes moet touroperator niet meer verhuren, kan niet.