St. Léger sous Beuvray (Morvan)

Reviews over St. Léger sous Beuvray (Morvan)

Geweldige plek !

Van de Crommert,
    25-10-2018

Een prachtige plek in een bijzonder mooie omgeving !

Heerlijk huis met super fijne slaapkamers, bedden en sanitair.

Wij hebben genoten !

Gereisd met partner in juli 2018

Prachtig huis op een schitterend plekje

Robert & José,
    16-7-2017

Het huis is zeer ruim en compleet ingericht, met alles erop en aan. Van alle gemakken voorzien. Een fijne ruime tuin, maar her en der zitjes. Daarnaast ook een overdekte schuur met loungeset, waar je ook bijna minder mooi weer lekker kan zitten. Persoonlijk vonden we de matrassen veel te zacht, maar smaken verschillen.

En de Morvan is prachtig, en gaan we zeker nog een keer weer terug.

Gereisd met partner in juli 2017

Fijn huis op een prachtige plek!

Jacques,
    1-7-2017

Dit huis is een verassing. Gezellig, smaakvol en zorgvuldig ingericht, kan zo in een fotoreportage in Seasons. Een heerlijke en rustige plek! Prachtig uitzicht vanaf het terras, ander terras met picknicktafel. Twee goede tuinsets. Prachtige natuur, veel vogels en bloemen in omgeving. Vanuit huis wandelen (kaart nodig en aanwezig!). Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juni 2017

Een fijn huis voorzien van alles wat je nodig hebt

Marcel,
    22-8-2016

Ik heb met mijn gezin een fijne en rustige vakantie beleefd, mede dankzij dit huis.

De omgeving is prachtig, het uitzicht en de privacy die je in de tuin hebt is geweldig!

Kortom een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Oase van rust

Fam. Rademaker,
    28-7-2016

Le Rebout was voor ons een welkome vakantie. Het enige dat we in 2 weken gehoord hebben was het gezoem van bijen en het gefluit van vogels. Het huisje is van alle gemakken voorzien en ademt een heerlijke Franse sfeer uit. De grote tuin was fantastisch met een waanzinnig uitzicht op de vallei. Ook onze kleine meid heeft zich prima vermaakt in het gras en op de schommel of in haar zwembadje. Al met al een absolute aanrader!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016