vakantiehuis St. Germain l'Herm

Reviews over St. Germain l'Herm

Aanrader voor familie en/of groep

Theodora1955,
    5-10-2013

In juli 2013 met ouders, kinderen en kleinkinderen geweest, 10 man. Grote gite. Fantastisch. Veel ruimte, heerlijke badkamers (3) Zeer uitgebreide inrichting: alles aanwezig. We hadden zowel boven als beneden huiskamers: meer dan voldoende ruimte. Ook nog eigen tuin met inrichting: top. Allemaal in één huis, toch voldoende privacy, aanrader. Gebruik maken van faciliteiten camping: grote speeltuin, terras, bescheiden zwembad (maar lekker om af te koelen) en niet de vergeten de heerlijk pizza's van Rene en het gezamenlijk met de hele/halve camping eten.