St. Andre-et-Appelles

Reviews over St. Andre-et-Appelles

Heerlijk rustig en kindvriendelijk.

Fam. Wolzak,
    29-7-2009

Vakantiepark Domaine du Moulin des Sandaux is een ruim domaine met 15 chaletjes en een chambre-d'hote.

Alle huisjes staan op ruime afstand van elkaar. Binnen in de huisjes is het niet erg groot maar ruim genoeg, en alles is aanwezig. Verder zit je waarschijnlijk toch alleen maar buiten op het terras of bij het Zwembad.

faciliteiten: Gemoedelijk restaurant waar de eigenaar zelf het eten bereid (aanrader), Zwembad met apart gedeelte voor kleine kinderen, fitnessruimte, sauna, fietsverhuur, kajak en boot verhuur, speeltuintje, broodbestel service (door de eigenaar zelf gebakken!), Visvijver, boomgaard waar je kunt wandelen.

Van de eigen wijnen is de Notenwijn een aanrader.

Park is erg geschikt voor gezinnen met kleinere kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2009