• Type accommodatie

• Waardering

Sorteren

vakantiehuizen Vélez-Málaga met winkel

Geen resultaten

Probeer je zoekopdracht aan te passen. Hier zijn enkele ideeën:

• Kies een ander gebied
  • Verwijder één of meerdere filters

Reviews over Vélez-Málaga

Nog veel beter dan fantastisch

Dicwas
    29-7-2017

Op drie uur vliegen van Amsterdam naar Malaga, auto gehuurd en na 50 minuten bij Casa Pimienta (voor 6 personen) aan gekomen. En we werden prima opgevangen door de lokale beheerder (++). Binnen lag een brief van de Nederlandse eigenaren en een welkoms pakket met bijv. koffie, worst, chocolade(+++). Het huis is nog veel "beter dan fantastisch"(+++) Wat prachtig allemaal, en nog veel beter dan de foto's op de site je doen geloven.3 slaapkamers (++) twee badkamers (++) geweldige keuken(+++) Alles keurig afgewerkt, schoon en netjes(++) En wat een uitzicht(++), zwembad(++). Wij zijn op een hemelse plek terecht gekomen. Voor kleine kinderen ongeschikt vanwege zwembad en de hoogte met afgrond(--). Maar voor een gezin met grotere kinderen, of stel vrienden ideaal(+++). In de voorpret was het contact met de eigenaren uitstekend(++) en de informatie voorziening top(+++). Een paradijs nabij Velez Malaga. Geneviève en Marcel, Dank jullie wel !!

Zalig genieten

Jen Veerle
    1-10-2014

Erg genoten van Casa Pimienta. Boeking correct verlopen. Goed te vinden (met huurauto), aangenaam ontvangst. Rustige buurt. Mooie woning met alle comfort en zeer net. Alles aanwezig zoals op foto's/info op website. Je verblijft in een huis dat je thuis laat voelen! Zalig zwembad, fantastisch uitzicht. Ga zeker met een kopje koffie of cavaatje aan het bankje zitten genietend van het zicht op de vallei. Mooie woestijntuin, het moet fantastisch zijn om die binnen x jaar terug te zien.

Zalige vakantie zoals vakantie zalig moet zijn! Mercie Geneviève en Marcel.

Vélez-Málaga scoort een 7,5 uit 10, op basis van 13 reviews