Sorteren

2-sterren vakantiehuizen Vélez-Málaga

Geen resultaten

Probeer je zoekopdracht aan te passen. Hier zijn enkele ideeën:

• Kies een ander gebied
  • Verwijder één of meerdere filters

Reviews over Vélez-Málaga

Geweldig, zeker voor herhaling vatbaar.

Judith van Kester
    6-9-2018

Wij waren er met 2 volwassene en 3 jongvolwassene. Het is echt perfect. In het huisje is alles aanwezig. Parasols voor naar het strand, spelletjes, vaatwasser, ventilator, luchtbedden. Je komt echt niks tekort. We hebben heerlijk kunnen dobberen op het luchtbed in het zwembad. Met de auto is het best even een klim maar het huisje, maar het uitzicht is echt geweldig. Wij kregen bijna de hele dag door gezeldschap van Timmy, de kat van de buren. Een super lieve kat die heel goed weet dat hij niet naar binnen mag dus je kan de deur gewoon open laten. Als je even geen zin in hem hebt kun je hem natuurlijk ook weg jagen. Maar het enige waar hij voor komt is een aai over zijn bol. We komen zeker terug!

Nog veel beter dan fantastisch

Dicwas
    29-7-2017

Op drie uur vliegen van Amsterdam naar Malaga, auto gehuurd en na 50 minuten bij Casa Pimienta (voor 6 personen) aan gekomen. En we werden prima opgevangen door de lokale beheerder (++). Binnen lag een brief van de Nederlandse eigenaren en een welkoms pakket met bijv. koffie, worst, chocolade(+++). Het huis is nog veel "beter dan fantastisch"(+++) Wat prachtig allemaal, en nog veel beter dan de foto's op de site je doen geloven.3 slaapkamers (++) twee badkamers (++) geweldige keuken(+++) Alles keurig afgewerkt, schoon en netjes(++) En wat een uitzicht(++), zwembad(++). Wij zijn op een hemelse plek terecht gekomen. Voor kleine kinderen ongeschikt vanwege zwembad en de hoogte met afgrond(--). Maar voor een gezin met grotere kinderen, of stel vrienden ideaal(+++). In de voorpret was het contact met de eigenaren uitstekend(++) en de informatie voorziening top(+++). Een paradijs nabij Velez Malaga. Geneviève en Marcel, Dank jullie wel !!