Vakantiehuizen Spanje

1.853

vakantiehuizen Spanje

We hebben een aantal aanbieders voor Spanje voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Spanje

Ben je er geweest,ga je het missen. Super verblijf

Peter Ernest,
    27-1-2019

Alles is al gezegd😊 Gewoon super vakantie verblijf, bij een zeer Sjoerd gastvrouw😘

Gereisd zakelijk in mei 2018

Super meedenkende mevrouw op de receptie

Ruud Wijngaard,
    27-1-2019

Dat er alles aan word gedaan om het je naar de zin te maken

Gereisd met partner in januari 2019
    Geboekt bijneckermann.nl

Prachtig!

Fam. vW,
    5-1-2019

Heel fijne huisjes op een fantastische locatie, letterlijk aan de rand van een nationaal park. Prachtige bergen, met uitgebreide wandelmogelijkheden, en ook nog een leuk klein dorpje om de hoek. De eigenaars zijn zeer vriendelijk en behulpzaam met alles.

Gereisd met vrienden in december 2018

Een heerlijke accomodatie in het Spaanse Jalon

Bert de Gans,
    5-1-2019

Wat een heerlijke accommodatie en wat een heerlijke gastvrouw! We komen hier nu elk jaar omdat we het Spaanse leven beleven in Jalon en onze gastvrouw draagt daaraan bij. Het welkom is altijd met lekkere Spaanse lekkernijen en Cava.

We genieten van het heerlijke landschap, de Jalon vallei, de wekelijkse markt in Jalon, maar ook van het zwembad bij het huis en gesprekken met de gastvrouw. Wat een heerlijke ambiance om bij te komen van de Nederlandse stress en te genieten van rust, zon en goede gesprekken. De accommodatie ziet er verzorgd uit en is van alle gemakken voorzien. Laat je lekker onderdompelen in de Spaanse sfeer en de gastvrouw helpt je er anders wel bij om in de Spaanse sfeer te komen.

Het mooie van vakantiehuis Jalon is dat je door een Nederlandse gastvrouw wordt geholpen om thuis te raken in de Spaanse sfeer.

En als je er toch bent, geniet dan ook van de cool bracelets die de gastvrouw voor je maakt. Kortom Top!

Gereisd met partner in oktober 2018

Telkens weer heerlijke rust.

Nineke,
    27-12-2018

Iedere keer weer die heerlijke rust en stilte. Deze keer een kerstervaring. Het weer werkte mee.; zonnig. Voor de frisse avond, is er centrale verwarming en een fijne open haard. Zalige bedden waar het 's morgens moeilijk uit komen is. Knusse woonkamer met fijne bank en stoelen en tv voor als men daar behoefte aan heeft. De keuken is van alke gemakken voorzien en heeft echt alles om lekker te kunnen koken.

Gereisd met vrienden in december 2018