vakantiehuizen in Somme-Leuze

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakantiehuizen Somme-Leuze

Reviews over Somme-Leuze

• 9Ing Michielsen14-12-2020

Historisch dorpje, panoramische valleien uitzicht

Somme-Leuze ligt in de befaamde Valléé des Saveurs, of Vallei van de vele smaken en de verse kaasroute, middenin de Belgische Ardennen en vlakbij het historische DURBUY en de vele kastelen. Mooie wandelingen zijn er vanuit de vakantiewoningen Villa Paradis en Villa BeauxRegards, beide vakantiewoningen zijn gelegen vlakbij de BOSwandelingen vanuit Moressée - Somal, of Hotton, ofwel vanuit het kasteel van Durbuy.

• 7Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 10Sfeer in stad

december 2020

• 10Aad Hendriks28-05-2015

Somme-Leuze

Het dorp Somme-Leuze zelf zal voor de meeste mensen geen vakantiebestemming zijn (zoals b.v. het nabijgelegen Durbuy), het is voornamelijke agrarisch, omgeven door fraaie natuur. Wij gingen voor B&B "Ferme de Leuze" als uitgangspunt voor de wandeling en zijn daarin zeker niet teleurgesteld. Fraaie wandelpaden en goed aangegeven routes! Met de auto kan je altijd nog in 10 min. naar Durbuy..

• 10Sfeer in stad

Gereisd met partner in mei 2015

• 7Ferry Brands17-05-2015

Somme-Leuze

Somme-Leuze hebben wij meer als uitvalsbasis gebruikt, omdat de plaats zelf niet zoveel te bieden heeft. Binnen bereikbare afstanden is er echter genoeg vertier voor een kortstondige vakantie. De omgeving biedt natuurschoon en ook een bezoek aan Durbuy is de moeite waard.

• 9Omgeving

Gereisd met partner in mei 2015

• 8Sjoerd10-04-2015

Mooie omgeving, pittig fietsen

Van Somme-Leuze hebben we niet heel veel gezien, want we zijn er enkel doorheen gereden met de racefiets. En dat was pittig! De omgeving is fantastisch. Zeker voor fietsers (race en MTB) en wandelaars.

• 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in april 2015

• 9Luc & Kris01-04-2015

Condroz en Ardennen.

Goede uitvalsbasis om talrijke en interessante uitstappen in deze mooie streek te plannen. Rustig dorp.

Gereisd met partner in maart 2015

• 8Ans18-12-2014

Mooie omgeving

Geen winkels,daarvoor moet je even naar Marche.Die plaats leeft ook meer.

• 5Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd in december 2014

• 9Ronnie Kox18-11-2014

midden in de natuur en cultuur

meer dan genoeg natuur om lange wandelingen te maken. Durbuy is ook in 10 minuten bereikt voor de shoppers onder ons. Kastelen en oude gebouwen zijn ook aanwezig, dus cultuursnuiven is ook geen probleem

• 1Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

Gereisd in november 2014

• 9Peter en Nicole09-11-2014

Lieflijke streek!

Somme-Leuze is landelijk gelegen en niet ver van bijvoorbeeld het bekende Durbuy. Toeristisch gezien heeft de streek heelwat te bieden.

• 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in november 2014

• 7roelie de bruyckere17-10-2014

Heel rustig dorp .

Rustig dorp maar er is wel een restaurant en een bakker. Broodjes wel dag voor ophalen bestellen.

• 2Uitgaanslevenn
    • 2Cultuur
    • 9Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in oktober 2014

• 7Daphne Hoeberichtsd08-10-2014

Dichtbij outdoor, verder niet veel te beleven

Er is niet veel te beleven, het is rustig en er staan een paar huizen. Je moet naar Durbey voor wat meer gezelligheid wat op een kleine afstand zit van Somme-Leuze.

• 1Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur