vakantiehuizen in Sint-Truiden

Reviews over Sint-Truiden

• 8PAIR27-12-2019

Gauw terug!

Heel leuke stad, wij waren er net voor Kerst, dus Kerstmarkt. Heel gezellig, zulke vriendelijke en vrolijke Limburgse mensen! Wij komen zeker nog eens terug, als het iets minder koud is, dan komen wij al dat moois nog eens goed bekijken. Op een terrasje met een pintje en een lekker hapje :)

• 8Omgeving

Gereisd met partner in december 2019

• 9Mimi03-10-2019

De moeite om langs te gaan.

Sint Truiden is inderdaad zeer leuke stad. Ook omdat de mensen er heel vriendelijk zijn. Toch wel belangrijk . Mimi uit Leuven

Gereisd met partner in september 2018

• 10actieve levensgenieters31-08-2018

fantastisch

zeer kindvriendelijk, verrassend om elke hoek, veilige fietsomgeving waarin zeer goed geïnvesteerd wordt, cultureel

• 9Cultuur

augustus 2018

• 8Filip F.27-06-2016

Het bezoeken waard

Mooi stadscentrum met heel wat activiteiten. Een pluspunt zijn de gelijke overdekte terrassen, die een heel verzorgd uitzicht hebben. Je kan er heel lekker eten. Mooie streek om te verkennen met de fiets, met de moto.

Gereisd met partner in juni 2016

• 10Eliane De Troch22-04-2016

Geen bloesems, te vroeg! Wel fijn weekend!

Sint-Truiden en omgeving, is fijn om te bezoeken, de culturele aanbiedingen zijn er, de natuur is er, en de bevolking is erg vriendelijk en gastvrij, overal waar je komt. Voor de natuurliefhebbers: breng zeker een bezoek aan het provinciaal domein van Nieuwenhoven en natuurdomein Het Vinne. De moeite waard! De Brouwerij van Wilderen, ook net naast Sint-Truiden mag je niet missen! Rondleidingen op zaterdag en zondag. Zeer gezellige accommodatie waar veel wandelaars en vooral fietsers rustpauze nemen. Vriendelijke bediening.

• 10Cultuur
    • 10Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in april 2016

• 6Dirk15-04-2016

Toeristisch Informatie bureau schiet te kort!

Wij zijn zaterdag 9 april in Sint Truiden aangekomen.Hebben ons rond de middag naar het informatie bureau begeven. Gevraagd wat we konden bezichtigen in de stad. Inlichtingen bekomen wat we zo al met de €4 pas konden bezoeken. Omdat het mooi weer was, en we eerst zochten te gaan fietsen, stelde ik de vraag of alles ook volgende zondag mogelijk was. De dame gaf ons de verzekering dat op die dag ook alles kon bezichtigd worden. Zondag ons terug naar de info begeven, bleek dat de helft van de bezienswaardigheden gesloten was omdat het carnaval was, de dame aan de info had ons dat moeten mededelen, maar dit was niet gebeurd. We vernamen dan dat deze dame niet was ingelicht, en juist haar éérste werkdag had. Dus haar schuld was dit niet, men had haar tenminste op de hoogte moeten brengen, ons bezoek aan Sint Truiden zat er natuurlijk op, wij hadden die verre verplaatsing voor niets gemaakt. Ik zie dit in de privé toch niet gebeuren.

• 9Cultuur
    • 7Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in april 2016

• 8ellie gauchez25-10-2015

Momenteel werken in de stad !

Omgeving rond Sint-Truiden is ook de moeite waard !

• 4Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Gereisd met vrienden in oktober 2015

• 8Canarias1231-05-2015

Een prachtige stad met historische centrum

Een mooie gezellige stad midden in de fruitstreek Haspengouw, waar je fantastisch tussen de fruitboomgaarden kunt fietsen en wandelen. Op zaterdag is er een hele grote markt op het centrale plein. Op andere dagen staat het hele plein helaas vol met geparkeerde auto's.

De zeer actieve "Toerisme Sint-Truiden" verstrekt graag alle informatie over stad en omgeving via internet, e-mail, enz.

• 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in april 2015

• 10freddy_boon02-03-2015

hotel ligt overal dichtbij

vanuit het hotel ben je overal snel naar toe met de wagen

Gereisd met vrienden in februari 2015

• 8ysbeerke10-12-2014

Mijn woonplaats

Ik woon in Sint-Truiden. Een niet zo heel grote stad, maar wel een mooie grote markt, met veel drankgelegenheden rond het plein Op het plein staat het oude stadhuis hier is de touristische dienst te vinden, met er achter een mooie gerestoureerde kerk, en een (afgebrande kerk) nu is het een toren met uitzicht over Sint-Tr. Hier is het de fruitstreek bei uitstrek rond de stad zijn veel weilanden met fruitbomen Appel en peer, ook de lekkere aardbeien komen van hier, proef eens een elsanta aardbei, en je wil er geen ander meer.

• 6Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur