Sint Maartensvlotbrug

vakantiehuizen in Sint Maartensvlotbrug

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakantiehuizen Sint Maartensvlotbrug

Reviews over Sint Maartensvlotbrug

• 9naomi08-02-2017

mooi

het is gezellig en vlak bij de zee

• 7Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 9Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

Alleen gereisd in september 2016

• 8peter17-04-2013

prachtig duingebied

prachtig duingebied,met goede wandelmogelijkheden, breed schoon strand. diverse strandtenten. Dorpje klein.

• 5Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in december 2012

• 7Maurits 26-06-2012

Lijkt niets, maar heeft toch veel te bieden

Ons verblijf in Sint Maartensvlotbrug had meer te bieden dan we hadden verwacht. Het dorpje ligt aan de lange, gevaarlijke weg van Alkmaar naar Den Helder, parallel aan het Noordhollandskanaal. Maar vlak achter deze weg ligt de Belkmerweg met vele campings en bungalowparken. En daar weer achter liggen de prachtige Noordhollandse duinen en stranden en de unieke Hondsbossche Zeewering. Met een beetje zon is het hier utistekend toeven. Niet alleen aan het strand, maar op een mindere dag een mooie uitvalsbasis voor stadsbezoek aan Alkmaar, Schagen, Den Helder, Hoorn etc. Of een bezoekje aan de Broekerveiling, om maar eens iets te noemen.

• 8Cultuur

juni 2012

• 8Mr Tevreden14-12-2011

Een beetje minder regen mag wel

Een camping waar het lekker rustig en relaxed vertoeven is.

• 6Uitgaanslevenn
    • 8Omgeving

juli 2011

• 7Bauwke23-12-2008

Rustig te genieten van de mooie duinstreek

Net buiten het directe drukke strandgebeuren is dit een prachtige omgeving. Met name in het voorjaar tijdens de bollentijd. Maar ook de duinen zijnhier prachtig.

• 5Uitgaanslevenn
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met partner in mei 2008

• 6Hans22-09-2007

Hm, een weekendje gekampeerd. We hebben ons prima vermaakt, omgeving was mooi, strand was lekker om uit te waaien. Maar voor de rest, stelde het niet veel voor.

• 6Uitgaanslevenn
    • 8Omgeving

Gereisd met vrienden in maart 2004

• 6jordy15-07-2007

Erg mooi .. maar niks voor jongeren. Voor families is het perfect.

• 2Uitgaanslevenn
    • 6Omgeving

Gereisd met vrienden in juni 2007

• 10verhulst05-09-2006

Schoon leuk en mooi, schagen leuk achterland, uitgaansmogelijkheden zeker in schagen goed tot zeer goed, schoon strand, standtent niet goed, veel buncalows en mooie campings, kortom als het mooi weer is, nergens anders naar toe gaan.

• 9Uitgaanslevenn
    • 10Omgeving

Gereisd met familie in augustus 2006

• 9Anna20-08-2006

Prachtig schoon strand. Gezellige strandpaviljoens. Ook goede slecht-weervoorzieningen. Je kunt er fijn fietsen en wandelen door de duinen van ene dorp naar andere. Mooi bungalowpark met ieder wat wils van eenvoudig en netjes tot luxe 4 en 5* met o.a. afwasmachine oven en magnetron. Zwemmen deden we op dit park gratis in het lekker warme zwembad. We kregen bij receptie gratis fietsroutes uitgereikt. Erg leuk. St. Maartenszee is een plaatsje met zee, strand, duinen, bos, bloembollenvelden enz. Wij hebben erg genoten van de rust op het park en de vele rekreatie- mogelijkheden in de omgeving. Ook als het weer een dagje niet zo mooi is, zijn er genoeg alternatieven.

• 8Uitgaanslevenn
    • 10Omgeving

Gereisd met familie in augustus 2006

• 8Fam. de Vries28-06-2006

Gemoedelijk plaatsje, bijna alleen maar vakantiehuisjes en campings. Perfect strand, mooie supermarkt, echt top. Lekker geborreld bij Dansen bij Franssen. Lekkere snacknar bij camping Golfzang. Niet veel verkeer (af en toe een tractor van een hardwerkende boer). Heerlijke vakantie gehad, voor herhaling!

• 9Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in juni 2006