Sorteren

Reviews over Sinderen

prima familiehuis

Familie Borgonjen
    12-4-2016

De sfeer in dit huis is fantastisch , bij het binnenstappen zegt iedereen : wouw !

In de keuken is alles ruim aanwezig , de indeling een beetje onpraktisch, maar aan een verbetering wordt gewerkt.

We lieten het koken aan onze dochter en zonen over, en die deden het prima.

Onze 8 kleinkinderen , leeftijd van 5 tot 9 , hebben genoten van het heerlijk warme zwembad .

fantastisch lang weekend gehad met grote familie

paul
    29-11-2015

In de herfst van 2015 zijn we met nagenoeg de hele familie 3 dagen in de Steenbock geweest. 22 man/vrouw. De jongste 20, de oudste 85. Voor zo'n weekend heb je veel (verschillende) ruimte nodig. En dat biedt de Steenbock zeker. Voldoende slaapkamers voor iedereen, waarvan sommige extra mooi zijn en andere slaapkamers gewoon netjes zijn. Topstuk is de "suite" boven de woonkamer. Lekker makkelijk met opgemaakte bedden.

De woning is ingericht met zeer stijlvol meubilair. Ikea kom je er echt niet tegen. Naast de super mooi ingerichte suite, vind je er ook een bibliotheek/jachtkamer met luxe banken, antiek bureau met leder inleg, boekenkast met ladders en een open haard.

In de grote woonkamer is het minstens zo goed toeven. De luxe chesterfield banken zijn naast chique ook zeer comfortabel. De ruimte is in gezellige zithoeken ingedeeld, waar je toch contact met elkaar kunt houden. Ook als je even gewoon met een kleiner gezelschap een goed gesprek wilt voeren of een spelletje wilt doen gaat dit prima. Top combinatie. Je kunt er muziek draaien op de aanwezige installatie (en koppelen aan eigen muziekdragers) en heerlijk dansen. Het meubilair oogt chique, dus met kleine kinderen zou het een beetje oppassen zijn.

De eettafel is lang genoeg voor het hele gezelschap. We hebben er heerlijk lang getafeld. Zowel met het ontbijt als met de lunch. Maar vooral de avondmaaltijden waren heel gezellig. De woning staat vol met kandelaars en kaarsen en die branden eigenlijk vanaf het moment van binnenkomst (met dank aan het eigenaars-echtpaar).

Dan de keuken. Een groot eiland met grote kookplaten. Geschikt voor het grote gezelschap. We hebben elke avond heerlijk gekookt. De keuken heeft ook nog een leuke bank en is mooi ingepast in wat ooit de varkensschuur was. Zelfs nog een schouw. Voldoende koelkasten, vaatwasser, koffieapparaten (incl. senseo) en een waterkoker. De antieke kast met servies en keukenapparatuur is met een enorme liefde ingericht. Dus ook tijdens het koken met een aanta

Sinderen scoort een 6,2 uit 10, op basis van 3 reviews