vakantiehuizen in Sheffield

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakantiehuizen Sheffield

Reviews over Sheffield

• 9Janske27-07-2015

Leuk festival

Leuk festival, tramlined. Leuke mensen, heel relaxed en vriendelijk!

• 9Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 9Omgeving
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in juli 2015

• 8federchicca30-10-2010

Verde e pecore nel centro Inghilterra

Sheffield è una città davvero carina se si vuole trascorrere qualche giorno dal caos cittadino. Io personalmente sono stata a Sheffield, Ledds e ho visitato il Peak District, per intenderci dove hanno girato le scene di Orgoglio e Pregiudizio, il film del 2005 con Keira Knightley.

Qui si trova la tenuta di Chatsworth, 35 mila acri di terreni, 35 mila acri di verde e pecore, uno spettacolo naturale unico per rilassarsi. All'interno della tenuta, in parte museo si possono percorrere le stanze e girare nell'immenso giardino. Da Sheffield il Peak District è lontano circa 30 minuti di autobus. Lo consiglio alle famiglie e ai giovani in viaggio, merita per i panorami e la natura.

• 8Cultuur
    • 9Omgeving

Gereisd met vrienden in oktober 2010

• 8André29-04-2010

Leuke stad met een relaxte sfeer.

Was daar voor het WK snooker en ik vond het opvallend dat de sfeer zo relaxt was in Sheffield. Vriendelijk personeel in hotel, winkels en restaurants en zeker geen hoge prijzen, ondanks het evenement.

• 7Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in april 2010

• 8d.de jong23-08-2006

Motel: Days Inn Sheffield South. Uitstekende kamers er is geen ontbijtzaal maar dat vinden wij juist prettig: ontbijt wordt geserveerd in de kamer, met krantje erbij. Zeer vriendelijk personeel. Direct langs de snelweg. Ligt naast het benzinestation, Burger King en via loopbrug kom je bij McDonalds. Wat ook prettig was, er stond een waterkoker en een uitgebreid assortiment instant koffie, melkpoeder, suiker, theezakjes en koekjes. Onze dochter is nog een paar nachten blijven slapen, dit kon zonder extra kosten op de kamer (bedbank).

• 8Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur