• Aanwezig in kamer/huis

Reviews over Sergeac

Heerlijke plek, aanrader!

Sietske
    2-9-2018

Wat een heerlijke plek! Le Pigeonnier voelde meteen aan als óns huis: ruim, mooi en modern ingericht, met een schitterend uitzicht en een fijn eigen terras. Onze jongens van 5 en bijna 8 vermaakten zich in het zwembad, ontdekten de spelletjes en de Wii in de speelzaal en ‘wow, moet je kijken wat een grote tv dit huis heeft!’ 😊. Robert en Mirella zijn geweldige gastheren: gastvrij, behulpzaam en lekker relaxed. Heel fijn ook dat alles voorhanden is: we hebben heerlijk kunnen kokkerellen in de ruime en goed uitgeruste keuken. En de streek, tja, die is echt prachtig. La Pinsonnerie ligt ideaal voor allerlei uitstapjes: naar Sarlat bijvoorbeeld, of naar de talrijke kastelen, grotten, etc. Aanrader!!!

Fantastisch vakantieparadijs voor iedereen!

Tonkes
    17-8-2018

Wij (een gezin met jonge kinderen van 6 en 8 jaar) gingen de afgelopen 3 jaar naar dezelfde locatie in Frankrijk dus was het tijd voor iets nieuws. We kwamen aan op een mooi landgoed en werden hartelijk ontvangen door de vriendelijke eigenaren. Direct een warm gevoel en na een korte rondleiding waren wij super gerustgesteld, wat een mooi vakantieverblijf: super schoon/hygiënisch, veel ruimte, luxe en uiterst kindvriendelijk. Wij hadden het 4 gastenverblijf en alles klopte. Heerlijk gezwommen in het keurige zwembad, gespeeld in de speeltuin of het veld en de bbq op het terras intensief gebruikt (grote weber bbq aanwezig). In de accommodatie in beide slaapkamers een airco, badkamer en toilet. De kinderen en wij hadden alles om ons heen. Tevens een heuse multimedia room (xbox, beamer en spelletjes). De eigenaren waren zeer behulpzaam en vriendelijk (zelfs een zelfbedacht escape room spel gespeeld). Kortom een aanbeveling in het kwadraat!