Sorteren

Reviews over Sergeac

Fantastisch!

Klaassen
    9-6-2018
    TOP accommodatie! Luxe, rust en ruimte dat zijn de 3 dingen waarvan we hebben mogen genieten op deze mooie plek. Mooie omgeving en zeer vriendelijke eigenaren, niets is te veel. Een absolute aanrader!!

Aanrader voor wie van luxe houdt

Familie
    7-5-2018

Rust, ruimte, luxe. Wij zaten met 2 bevriende gezinnen (4 volwassenen en 4 kinderen) in de meivakantie in de 8-persoons gîte, Les Coucous. Het ontbrak ons echt aan niets. Hartelijke ontvangst, goed uitgeruste keuken, ruime eethoek, lekkere chillhoek, fijne zithoek, eigen overdekt terras met luxe tuinset en ligstoelen, super schone kamers en 2 badkamers. Bedlinnen, badlinnen, badhanddoeken, keukentextiel, alles is voorzien. Enorm veel ruimte voor jong en oud, zowel binnen (speelruimte, binnenplaats, gîte) als buiten (jeu de boule, klimrek, trampoline). Schitterend zwembad met ruim voldoende ligstoelen en loungeset.

Hoewel er genoeg te doen is in de omgeving, zijn wij bijna niet weg geweest. Zo lekker was het, zo relaxt waren we. We komen hier zeker nog eens terug!

Sergeac scoort een 7,5 uit 10, op basis van 15 reviews