• Type accommodatie

Reviews over Schiermonnikoog

Heerlijke vakantie!

Renée
    12-9-2018

Voor de tweede keer een vakantie op Schier in huisje Hansje. Wederom genoten! Het huisje heeft een fijne sfeer, is perfect met twee kids, fijne badkamer en veranda, veel privacy en zo bij de duinen, vuurtoren en het dorp. Tweede keer dat we na een week nog helemaal niet naar huis wilden!

Zeker veel vaker voor ons dé vakantie plek

Groen
    2-9-2018

Als je van een boerencamping houd dan moet hier zijn. Zo geweldig leuk. Onze kinderen van 8,11,14,15 hebben zich uitstekend vermaakt. Voetballen, vliegeren, strand,zwemmen,fietsen, lol maken, helpen in de stal en kijken bij de kalfjes en de geboorte ervan. Jonge zwaluwen voeren. Teveel om op te noemen. Super gastvrij! Wij komen zeker terug, voor ons Is dit de plek om te onthaasten , voor ons geen dure vliegvakantie naar verre bestemmingen. Maar heerlijk op Schiermonnikoog bij de Oorsprong. Het weer zat ons ook geweldig mee. Maar zelfs bij minder mooi weer kunnen de kinderen tafeltennis of tafelvoetbal spelen in de binnenplaats vd kampeerboerderij. Er zijn altijd wel kinderen. En.... wat zo leuk Is , dat jong en oud met elkaar voetbal. Zo ook de jongens vd life guards , vond onze 11 jarige dochter helemaal stoer. Voor ons Was het bij de Oorsprong de ideale vakantie. Wij kijken nu alweer uit naar de volgende vakantie.

Voor ons super fantastisch komen hier weer terug

Schuur
    2-9-2018

Kleine eenvoudige camping , super gastvrij, en behulpzame boer en boerin. Service staat hoog .En willen het alle gasten het zo goed mogelijk naar de zin maken.

Graag nog een keer!

Alma
    13-8-2018

't Nonnetje is een heel prettig huisje op het prachtige Schiermonnikoog. Het huisje is gelegen op een mooi plekje in een bungalowpark. Het ligt wat verscholen in het groen met een fijne tuin. Ook handig; de bus stopt bijna voor de deur. Alles is aanwezig en de sfeervolle inrichting geeft een een thuis gevoel.

Aanrader, ook voor stelletjes en gezinnen.

Marjolein Scherphuis
    17-6-2018

Heerlijk huisje. Ik ga regelmatig naar Schier om te schrijven en om tussendoor te genieten van het strand, de duinen en het Wad. Allemaal op loopafstand, net als het dorp waar een supermarkt is, veel fijne terrassen, een boekhandel en voor wie van shoppen houdt allerlei leuke winkeltjes zijn. Het huisje is een veilige plek waar ik tot rust kom. Alles wat je nodig hebt voor een verblijf is aanwezig. De meerwaarde vind ik in de aanwezige muziek, boeken, schilderijen en de prettige sfeer in en rondom het huis.