Reviews over Schellinkhout

Voor herhaling vatbaar

Annemieke,
    25-12-2018

Super mooi huisje in een mooie en rustige omgeving. Fantastisch vrij uitzicht over de weilanden en het IJsselmeer letterlijk om de hoek. Op redelijke afstand van Hoorn waar je alles kunt vinden. Vriendelijk en gastvrij ontvangst door de eigenaar.

Gereisd met partner in december 2018

Een prachtige plek en een geweldig huis!

Janine van der Kolk,
    16-8-2018

Prachtig huis, alles is heel mooi afgewerkt en er is veel ruimte. Heerlijke brede gang, ruime badkamers en ruime slaapkamers. Het uitzicht is prachtig. Heerlijk groen en de schapen en koeien lopen voor je neus. Heel gezellig! Het is hier rustig en je kunt fijn buiten zitten onder de veranda.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Geweldig

KJ,
    10-7-2018

Fantastisch, wat een mooie locatie. Mooi compleet huis voorzien van alle luxe.

Zeer gastvrije mensen, met een hartelijk ontvangst. Komen zeker terug.

Gereisd met vrienden in juli 2018

Fantastisch!

Gerard Warnaar,
    12-6-2018

Van alle gemakken voorzien in een prachtige omgeving. Genieten van schattige schapen en aandoenlijk ogende koeien aan de rand van de tuin. Fietsen onmiddellijk beschikbaar om volop te kunnen genieten van al het natuurlijke moois langs het Ijsselmeer. Voor cultuur en lekker eten is Hoorn binnen 12 minuten met de auto redelijk dichtbij.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Fenominaal

Bas,
    1-4-2018

Super schoon en netjes. Hele vriendelijke mensen die je graag helpen! Heerlijk tot rust kunnen komen op het boerenland! Samen met mijn geliefde een hele fijne tijd gehad :)

Gereisd met partner in maart 2018