We hebben een aantal aanbieders voor Scandicci voor je op een rij gezet:

Reviews over Scandicci

Fantastisch!

Jorica,
    28-9-2018

Wat een mooie plek om vakantie te vieren!

De locatie is perfect met alle hoogtepunten van Toscane binnen een uur rijden.

Gastvrijheid staat bovenaan. Martijn kookt fantastisch en Angelique probeert alles te doen om alle gasten het zo goed mogelijk naar de zin te maken.

Het appartement was schoon, netjes ingericht en de inventaris is helemaal compleet.

Voor de kinderen is er zoveel te beleven, een zwembad, schommel, glijbaan, trampoline en speelhuis waar ze zelf ijsjes kunnen verkopen.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

komen graag weer eens terug!

karin,
    19-8-2018

Wat een topvakantie! Martijn, Angelique en de kids zijn ongelooflijk gastvrij en hebben een heerlijke kindvriendelijke locatie. De ligging is geweldig- net buiten florence en heel centraal. de huisjes zijn heel comfortabel en je wordt volledig ontzorgd. Wij hadden voor de jongste een kinderpakket- en voor ons allemaal het no worries pakket. Martijn kookt 3x per week heerlijk. Er is voldoende te spelen voor kinderen van alle leeftijden. en prachtig uitzicht. We hebben een hele ontspannen en fijne tijd gehad. Hartelijk dank voor een super vakantie!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Uniek kindvriendelijk plekje in Toscane, heerlijk!

Marte,
    9-7-2018

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad bij Angelique en Martijn. Deze mensen werken met veel passie en enthousiasme aan een uniek plekje in Toscane. Het voelt als een kleine camping, maar dan met appartementen.

Onze dochter (3+) heeft zich geweldig vermaakt met al haar vriendjes en vriendinnetjes. Ze konden onbezorgd rondrennen, je hoefde je geen moment druk te maken. Voor de ouders was dit ook erg leuk ;) omdat wij samen een beetje konden relaxen en gezellig kletsen. Daarnaast hebben we 4 avonden meegegeten, elke keer werden we in de watten gelegd. Een aanrader om dat bij te boeken 👌🏻 Al met al een top concept en we komen graag nog een keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Genieten!

Ilse,
    8-7-2018

Wij hebben met ons zoontje van 2 jaar een heerlijk ontspannen vakantie gehad op deze prachtige locatie.

We hadden een jonge gezinnen pakket geboekt en dit was super! Alles stond klaar voor ons zoontje en we hebben 3 heerlijke maaltijden gegeten.

In alles werd rekening gehouden met de kinderen en er is volop gelegenheid om te spelen. Onze zoon heeft genoten van het nieuwe houten huisje waar hij ijsjes kon verkopen. En ook de overdekte schuur met speelgoed was een groot succes.

Een absolute aanrader! Martijn en Angelique zijn heel gastvrij en hebben veel leuke tips voor de omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Geweldig!

Renee,
    8-7-2018

Als je een onbezorgde vakantie met kleine kinderen zoekt, ben je hier op het juiste adres. Alles draait hier om kindvriendelijkheid en veiligheid voor de kinderen. Ze hebben super leuke speeltuin (ijsjeshuis) voor de kleinsten onder ons en voor de grotere kinderen een trampoline en grotere speeltuin. Een speelschuur waar gekleurd kan worden door de kindjes en volop gespeeld. Voor een iedereen is er wel wat te vinden. Er heerst hier een heerlijk sfeertje van een kleine camping. Alle kinderen spelen met elkaar en wij ouders kunnen onbezorgd chillen en genieten! De gezamenlijke maaltijden zijn echt heerlijk en goed verzorgd. En wat is er nu fijner dan in Italië aan lange tafels gezamenlijk te eten. 1 groot feest!

Vergeet alleen geen deet mee te nemen. De muggen zijn het enige minpuntje wat wij hebben kunnen ontdekken

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018