Reviews over San Quirico d'Orcia

rustig gelegen

de heer Bruinsma,
    20-10-2011

appartementen in een gebouw rustig gelegen in een buitenwijk

Prachtig authentieke plek, bijzonder gastvrij

mariette,
    12-4-2009

Met liefde en oog voor details is het deze 17e eeuwse boerderij gerestaureerd. Een bijzondere plek om het echte Toscane te ervaren. Een natuurzwembad in de achtertuin, middeleeuwse stadjes op loopafstand, de traditionele Toscaanse keuken en een hele warme ontvangst maakte Il Rigo voor ons tot een topplek!

Als U van rust en een heel mooi panorama wilt genieten dan

jeanet &Anton,
    13-2-2008

Als U van rust en een heel mooi panorama wilt genieten dan is dit beslist een aanrader! enorm vriendelijke mensen verwelkomen U op deze fantastische plek op de mooiste locatie in Toscane wij zijn verliefd op deze vacantiebestemming.

heel erg mooie en rustige omgeving met een goede Huis is

Fam. d'Hont Axel,
    14-8-2007

heel erg mooie en rustige omgeving met een goede bereikbaarheid. Huis is in perfecte staat en alles is heel degelijk en sfeervol ingericht.

het uitzicht is zeer mooi en het is er erg rustig.

wij zijn zeer enthousiast over Casa Degli Horti

marion,
    18-5-2006

wij zijn zeer enthousiast over Casa Degli Horti. Twee keer hebben wij het huis gehuurd en we probeerden het één van onze drie zomervakantieweken 2006 te huren maar helaas is het huis bezet.

Ongeschikt voor mensen met kinderen. Ongeschikt voor niet-fitte mensen. Wil eigenlijk niet beoordelen, niet teveel mensen enthousiast maken anders vissen we telkens achter het net als we naar San Quirico willen! Ons favoriete restaurant zit op 60 meter afstand!